Svenska Mästerskapen 2009

Sv: Svenska Mästerskapen 2009

för att göra allt lättare :

:angel::angel::angel::angel::angel:

:rofl:

Jo visst, och jag ser ut så här:

main.php

Hälsa gärna!
Kommer vara där torsdag-fredag (yay, vad mycket regn de lovat...) med Thrandur och Tristezz.

/Malin

:rofl:

Jo visst, och jag ser ut så här:

main.php

Hälsa gärna!
Kommer vara där torsdag-fredag (yay, vad mycket regn de lovat...) med Thrandur och Tristezz.

/Malin

Men Malin, jag är rädd att du kommer att smutsa ner din fina klänning! Jag förstår ju att du vill vara fin men ska du inte ta på dig något annat ändå??! Eller i alla fall spara den till någon fest på kvällen?! ;)

Ja jag veeet. Och hur kommer den att ta sig ut med mina gröna gummistövlar???
Tur att Pelle alltid är med och håller mitt pimpinetta lilla paraply :love:

/Malin

LYCKA TILL alla som ska vara med!!! Jag hoppas jag hinner se några av er, förhoppningsvis är vårt PR-tält lika bra placerat vid banan som förra året. Fredagen kommer jag jobba i tältet och jag har min lilla trevliga namnskylt på mig så heja gärna, även om jag inte vet hur de flesta av er inte ser ut:)

/Sara

Finns det inga lediga hotell i Västerås? Det låter långt att åka till Stockholm varje dag.

Kompisens pappa jobbar på ett hotell i sthlm så han har fixat ett pris som gör det värt resorna. Vi skall ju bara sova där över natten lör/sön. O så får jag ju se lite av sthlm oxå -det har jag aldrig gjort!

Ser ni en liten blondin med den här tröjan så är det jag! (eller på en kille så är det min sambo)
trojan_32062821.jpg

*kl*
Och mig känner ni igen på mitt laxrosa hår :angel:
Piercing i läppen och en döskalle med rosett på armen.
.. Och så kommer jag hänga med Anna o Co.
Jag åker dit imorn och är där fre-lör-sön. :)

Kom fram och morsa! Jag blir alltid lika glad!

kl

Mig känner ni igen med hjälp av den här:

...fast jag är väl inte lika iordninggjord skulle jag tro, och regnar det så befinner jag mig med största sannolikhet i något tält, eftersom min lilla dotter inte är en vagnälskare och inte ska bli blöt!

Jag kommer att vara med min mamma, moster, kusin och IrpaSnirpa och alla som hänger på där!

Idag regnade det ju helt hysteriskt så vi gav faktiskt upp vid lunch, kändes inte sådär jätteroligt att vara där med lilla bebisen.

Kom gärna och säg hej! Jag är inte så bra själv på att komma ihåg ansikten, så känner ni igen mig så säg hej!

//julia

Så här ser jag ut:

(i blått :D)

Ser ni mig får ni gärna säga hej ;)

Nu ska jag packa, imorgon åker vi :D

knapp

Jag bara MÅSTE få berätta.. :rofl:

Jag och Ebba (Sputnick) var runt och hoppade i vattenpölarna innan vi beslutade oss för att ännu en gång gå in till en av de två öppna butikerna.
I den här var man tvungen att lyfta på tältduken för att komma in..
Ebba tjatar att nu är det minsann min tur att gå in först, eftersom hon gjorde det sist. Hon öppnar tältduken, säger "In med dig!!" och där sitter det en man, som har uttrycket som en blandning mellan :eek: och :confused:, Ebba blir lika förvånad hon och jag skrattar så jag grinar!! :rofl:

Åh herregud.. Det var.. KUL! :D

Då var han kanske lite lik de vars 9-meterstält bestämde sig för att ta en flygtur och hamnade uppåner :crazy:

Jag är SÅ glad att jag inte har tält på marknadsgatan i år! Det var ju på riktigt ankeldjupt vatten överallt :eek: Avundas dem INTE, stackarna...

Satt å frös å knäppte kort på T1 YR (där kompisen är med) men sen drog jag hemöver, too much water for me ;) imorgon skulle det vara uppehåll tror jag *håller tummarna*
Till råga på allt blev bilderna skitdåliga :mad: visade sig att jag tagit fel objektiv :p (det är gubben som är fotografen i familjen, men när han är bortrest måste man ju försöka hoppa in..)

Och så här ser jag ut!

28482002.jpg

Ja eller iaf ser jag och hästen ut så då min mamma fotar :rofl:
Tur att hon INTE är fotograf på SM!

Annars kan jag se ut såhär:
28492916.jpg

Men tror jag skippar balklänningen bara :angel:

Kommer vara där på söndagen med mitt stallgäng och lär väl även hälsa på emmiz79 och Skuggi :)
Och kommer försöka hälsa på de jag känner igen och de som känner igen mig får också gärna hälsa.

Sen lär jag väl springa i WoW hästkraft-tältet en del och även hos Karin Å och klämma på sadlar :)

Jag funderar på att ta med en gummibåt upp -tror ni att det funkar? :angel: Bilderna får ju inte humöret att stiga direkt inför helgens stundande långresa... Vi har ju inte direkt nära hem... Jag skall iaf åka o köpa sittunderlägg, impregneringsmedel, nåra regnponchos o tänkte t.o.m. plocka på mig några sånadär värmepåsar ifall man får stelfrusna fötter.

Ni som varit där är det kallt dessutom eller bara blött?

Finns det många sadlar till salu i butikerna?

Det är ungefär 12-grader och så har du vatten upp till knäna. Ska jag vara ärlig, så tror jag faktiskt gummibåt skulle funka!:p

Karin Å lär ju ha en del sadlar med sig, och jag skall gå och klämma och känna på de :)

bilderna ser juh inte direkt inbjudande ut, åker upp i eftermiddag och ska va där lör-sön hoppas verkligen det slutar regna! Och ett STORT Grattis till Anna som är i A-final i V1 :D

Svipur hoppade av banan i V1 !!!!:(:cry: Har det blivit något alla örnäs hästar ska göra?:crazy:

Jag skickar också ett grattis till Anna och Snudda till fin prestation och LYCKA TILL i finalen! Har ju aldrig träffat henne, men de ser ut att vara ett fint ekipage och Anna verkar vara en trevlig och ödmjuk tjej. Heja:bump:

Och grattis till mitt favoritekipage Gummi och Sproti som tog SM-guld i stilpass igår:love:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 144
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
694
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 416
Ridning Jag hyr en ponny som jag rider och sköter 4-5 dagar i veckan. Har stor frihet och får lägga upp ganska fritt. Ponnyn är äldre men...
Svar
18
· Visningar
3 871
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka