Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
(Det är egentligen ett sjukbeslag som man ofta använder vid fång, men han får ha det för att avlasta frambenen tills vidare, dock är han inte längre halt och jag tror att det har hjälpt, men det hör inte till ämnet i tråden )
Ach so! Så trist.. faktiskt.. hittar jag lila glitterboots på marknadsgatan ska jag slå till, även om jag verkligen inte behöver några.. Men lilalackade skor hade ju varit coolast...
Kunde kanske vara nått, men det blir ju så liiiitet... Säljs lila nagellack på stor-burk kanske jag kan lacka hoven ist?
Ojoj, vad OT det blev..
Ser iaf fram emot att botanisera på marknadsgatan, ska kanske hjälpa en kompis som är där med sin butik också. Brukar resultera i att jag köper hela butiken
Men lila boots ska jag banne mig ha iår..
Jag är entreansvarig fredag-lör-sön em tror jag, hälsa om ni kommer då Annars kommer jag vara tidtagare och grindöppnare och imorgon kommer jag sitta vid inchekningen Hälsa på mig alla ni som tävlar
Jag åker till Strömsholm ikväll och stannar till på söndag. Mig känner ni igen genom att jag kommer att sitta utanför banan och fota hysteriskt. Förmodligen kommer jag ha jordens största lyckligaste leende över hela ansiktet också. Hälsa gärna på mig!
Skulle tro att det finns fler flinande fotografer där..
Kan vi inte sätta på oss nått så vi känner igen varann? Jag har tex min fina namnskylt från uppsalaträffen, med både irl-namn och nick..
Skulle vara kul att veta om man träffar några bukare i vimlet.
Jag tar på min namnlapp iaf, så hittar ni mig
Jag lär nog hjälpa till i Horse of Course-tält på marknadsgatan också, så där kan ni väl kika förbi
Ja, namnskylt skulle man ha!
Men om ni inte känner igen mig så känner ni kanske igen hästen? Och så kan jag ju ge en liten snabbeskrivning: Ganska kort tjej med blont och krulligt hår och ett antal gula festivalarmband på höger handled (inte så många på SM som har det kanske..?).
Jag ska försöka hälsa på alla jag tror mig känna igen
Halv elva ska vi vara i stallet och göra iordning hästen. Vi siktar på att komma iväg från Arvika runt 12, och så är vi förhoppningsvis vid incheckningen runt fyra. Ah, nu börjar jag bli lite nervös!
Jag är 173 har långt brunt hår (ner till naveln ungefär), oftast i hästsvans, pratar typ hela tiden och är ganska blyg för nya personer!
Kommer gå med antingen en kort blond eller/och en brunett på 160.
Förmodligen springer jag på Sputnick, så ser ni två långstolpar som är ute och går sååå - bingo!!
Jag är inte så jäääätteöverdrivet social med människor jag inte träffat innan.. Sen har jag alltid tusen saker att göra.. Men ni ser mig antingen inne på banan eller i sällskap med Freyja_bus, eller Glaesir.. Och Nett, sen lär jag terra Freyr också.. Och Thrandur..
Äh, ser ni mig så säg hej Stör mig bara inte när jag fotar :P :P :P
Jag är 168 cm lång, ser ut som en yr höna för det mesta. Typ rödbrunt hår, kommer gå med min mamma som är lite kortare än mig, mörkbrun i håret och röker ofta. Jag har oftast en mobil i handen, sms-nörd som jag är så ser ni mig, säg hej.
Kommer vara grindvakt samt tidtagare för passgången. Är där lör-sön. Kanske jag har på mig en keps som det står Filipus frá Skídbakka på plus en töltande häst, då känner ni nog igen mig lätt
Jag är typ 169 cm lång, svart lite kortare hår med en fd röd slinga i(nu är den missfärgad, orange/rosa)
Kommer vara med Sputnick, vi ska tälta vid en fotbolssplan 4 km från tävlingsbanan
Hälsa på oss
Juridik & Ekonomi Det beror nog mer vad du går dit för? Det är ju sekreteraren som skriver ut journalen och är det en "lätt" patient så blir det ju inget...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.