Sv: Svanstedt åtalad
Vad svammlar du om nu?
Det är för det första ovanligt att samma häst biter sig i tungan flera gånger och gör den det så brukar an utrusta den med tungplatta för att skydda.
De flesta hästar tävlar varannan var tredje vecka, du tror inte ett litet sår hinner läka på den tiden?
Hur mycket lider du egetligen av att du biter till dig i tungan? Är det ambulans o tystnad med flytande föda som gäller 6 månader?
Kan du inte vara snäll o hålla nivån lite högre än ridskolans nybörjargrupp?
Jösses, du tar verkligen i med fördommar och jag undrar hur du egentligen tänker och hoppas du inte utgår från din egen hantering och dömmer andra efter dig själv!!
Det gällde inte VARFÖR hästen har skadat sig i munnen.Läs mina tidigare inlägg,jag har skrivkramp och vägrar upprepa mig.
När får hästen tävla/tränas igen efter den har bitit sig? Min tanke är att om dessa bitskador i tungan aldrig får läka helt så är det därför dom upprepat biter sig flera gånger.Tänk dig när du själv har bitit dig i tungan,hur lätt är det inte att bita sig igen på samma ställe för att det har blivit en "bula" där?
Men det känns som att inget får stoppa en start i ett viktigt lopp.Inte ens möjligheten att en häst får framtida men.
Vad svammlar du om nu?
Det är för det första ovanligt att samma häst biter sig i tungan flera gånger och gör den det så brukar an utrusta den med tungplatta för att skydda.
De flesta hästar tävlar varannan var tredje vecka, du tror inte ett litet sår hinner läka på den tiden?
Hur mycket lider du egetligen av att du biter till dig i tungan? Är det ambulans o tystnad med flytande föda som gäller 6 månader?
Kan du inte vara snäll o hålla nivån lite högre än ridskolans nybörjargrupp?
Jösses, du tar verkligen i med fördommar och jag undrar hur du egentligen tänker och hoppas du inte utgår från din egen hantering och dömmer andra efter dig själv!!