Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hållet med!Vad är detta för plågsam tråd?! Vill ha kantareller *mutter mutter Buke mutter*
Nej vad trist!Hållet med!
Hittade några få stackare igår, men inga mängder som alla andra verkar hitta. Dessutom är det ju tydligen hemlihare än hemligstämlpat Säpo-material var man plockar svamp trotts att man hittar så mycket att man inte kan ta hand om allt.
Flyttar genast in hos @FetaostGårdagens skörd. 10,6 kg på 2 h.
Visa bifogad fil 126821
Detta var tyvärr sista svamparna på ett kärt gammalt svampställe som jag haft i många år. Skogen håller på att avverkas.Flyttar genast in hos @Fetaost
Här har de varit elaka och inte delat med sig av sina hemliga ställen.För er som inte kan hitta kantareller, rekommenderar jag HittaUt.
Oslagbar kombination.
Att bara vara ute i en okänd skog, och däri tvingas lämna upptrampade stigar är ibland kalas för den egna kantarellskörden.Här har de varit elaka och inte delat med sig av sina hemliga ställen.
För er som inte kan hitta kantareller, rekommenderar jag HittaUt.
Oslagbar kombination.
c:a 850g var det i påsen.Vid Borlänge kontroll 19 plockade jag på en kvadratmeter en hundbajspåse med kantareller, c:a 3m från kontrollen. Finns nog mer i den skogsplätten.
osv...
Men för oss är det inte okända skogar eftersom vi är där på träningar...Att bara vara ute i en okänd skog, och däri tvingas lämna upptrampade stigar är ibland kalas för den egna kantarellskörden.
Tips:
Hedemora i skogen mellan kontroller 89-95.
Vid Borlänge kontroll 19 plockade jag på en kvadratmeter en hundbajspåse med kantareller, c:a 3m från kontrollen. Finns nog mer i den skogsplätten.
osv...
Vilken otur!Men för oss är det inte okända skogar eftersom vi är där på träningar...