Jag skulle ta något litet att äta på kvällen. Proteinpudding med hasselnöt låter gott. Jovisst, om det inte, lurigt nog, på burken stod Hazelnut latte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nån förberedde inför snön kanske.Vem fick den briljanta idéen att förvandla e22 till grusväg?
Utländska ord stavas på sitt språk och ofta överlever uttalet i svenskan.ordet genre!
Snacka om att stavas helt annorlunda mot hur det uttalas
ChangerUtländska ord stavas på sitt språk och ofta överlever uttalet i svenskan.
Annars- det är väl ett alldeles utmärkt ord. Har du nån bra svensk översättning?
Det är ju också ett etablerat utländskt ord. Som betyder att något förändras till det sämre?Changer
Fast det uttalas ju som det stavas också? Eller är det bara jag som låter dum när jag går runt och säger "jenre"?ordet genre!
Snacka om att stavas helt annorlunda mot hur det uttalas
Att jag inte kan gå hemifrån eftersom ett paket som ska skrivas under är på väg. Fullmakt gick inte att lämna.
Du frågade och jag svarade såDet är ju också ett etablerat utländskt ord. Som betyder att något förändras till det sämre?
Det låg i min brevlåda imorse. Utan signatur. Det är nästan mer irriterande. Det är UPS som var leverantör.
Det är ofta så med dem.Det låg i min brevlåda imorse. Utan signatur. Det är nästan mer irriterande. Det är UPS som var leverantör.