Men då försökte hon väl bara sälja på dig något annat genom att använda - vad hon trodde - ett smart argument ?Ne, fanns endast i en färg och inte den jag ville ha.
Ja precis, förstod inte heller hennes kommentar så jag lämnade butiken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men då försökte hon väl bara sälja på dig något annat genom att använda - vad hon trodde - ett smart argument ?Ne, fanns endast i en färg och inte den jag ville ha.
Ja precis, förstod inte heller hennes kommentar så jag lämnade butiken.
Men då försökte hon väl bara sälja på dig något annat genom att använda - vad hon trodde - ett smart argument ?
Nä, jag gillar inte heller den stilen! Jag tror sällan att kunder blir nöjda i längden av att övertalas av en försäljare till att köpa något helt annat än vad de vill ha....Jodå, hon la till att det vore fint med strumpbyxor till. För mig blev det en störande situation och inte alls en hjälpsam.
Ja jag tänkte att jag kunde prova att vänta när jag ändå hade så mycket mycket medicin kvar och den jag skulle byta till skulle jag bara byta rakt av. Är rädd för byte så jag chansade. Känns skönt att jag slapp byta. Blev lite fundersam åxå eftersom den nya skulle innehålla samma ämnen. Tänkte att, vad är det som säger den inte åxå blir restad liksom. Och vad gör jag då? Byter igen? Nä det var skönt att slippa det bekymret.Ja jag tänkte på dig häromdagen för jag tyckte mig se någonstans när jag kollade om min fanns, då fanns din också. Och min men enligt Apoteket i dag finns ändå inte min. Fattar inget.
Måste verkligen vara skönt att slippa byta!
Jag undrar det med.Vem är Jimmy
Men JA! Tyvärr kom han inte ihåg vad jag sa, men jag var väldigt tydligÅh vad roligt det hade varit att kolla upp den paragrafen (om du var specifik nog)
Åkesson?Jag undrar det med.
Jag har funderat på samma, kollade någon lista och då var det flera med samma ämne som var restade, bara olika fabrikat på medicinen, så det verkar ju kunna bli så att är den ena restad så kan mycket väl de andra bli det. Tror det gällde Ergenyl eller liknande. Hörde att Paraflex är restad så något samma lika får skrivas ut, men där ska det väl vara liknande att några andra också är restade så gäller att välja den som "för dagen" inte är restad....Ja jag tänkte att jag kunde prova att vänta när jag ändå hade så mycket mycket medicin kvar och den jag skulle byta till skulle jag bara byta rakt av. Är rädd för byte så jag chansade. Känns skönt att jag slapp byta. Blev lite fundersam åxå eftersom den nya skulle innehålla samma ämnen. Tänkte att, vad är det som säger den inte åxå blir restad liksom. Och vad gör jag då? Byter igen? Nä det var skönt att slippa det bekymret.
Det händer stup i kvarten med olika mediciner, supervanligt tyvärr. Tycker det har blivit vanligare? Eller så känns det så för att det finns så många olika sorter nu?Sådant här får ju bara inte hända. Helt galet ju.
Jag hade nog frågat moderatorn vad problemet med kommentaren var, för det låter ju rätt galet. Kan det ha varit ett misstag/missförstånd?Jag fick en kommentar borttagen i en trädgårdsgrupp nyss för jag ställde en fråga hur TS tänkte med ljus/värme? Med tillägg att jag gärna odlat mer men svårt vintertid så inte otrevligt eller provocerade.
Det går att få mycket att gro som sedan inte klarar sig pga för tätt, för kallt etc... Trist när det händer och speciellt om man har små resurser. Jag borde släppa detta men kändes som galen moderering.
Ser nu att det är x antal mindre kommentarer än vad det står, som inte syntes för mig heller när jag postade så antagligen har några andra spårat ut tidigare och mitt inlägg rök av farten :/ Trist ändå för det hade kunnat bli givande diskussioner om ämnet vad folk lyckades odla inne på vintern är superintressant!Jag hade nog frågat moderatorn vad problemet med kommentaren var, för det låter ju rätt galet. Kan det ha varit ett misstag/missförstånd?