Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att klippmaskinen gav upp efter drygt halva hästen.
Jag hoppas den har kommit på bättre tankar till imorgon för jag har egentligen inte råd med en ny.
Nyanseringen tvättas alltid ur efter några tvättarAtt mitt hår blev mörkare än jag tänkt hos frisören igår, men jag hoppas att det tvättas ur lite (nyansering).
Förlåt för att jag skrattar men jisses.Visa bifogad fil 104664
Om det är till någon tröst så har jag också den t-shirten..
Ett tips är att inte göra klart med sax.. Den t-shirten har jag också nämligen
(mitt i pågående pälsätarinvasion, därav ingen tid att vänta på inköp av ny )
Jag vet inte? Först lät det fel men sen tänker jag att det handlar om en person som heter ”Mina” (även om det känns lite ovanligt)Finn ett fel.
Visa bifogad fil 104662
Jag fattar inte heller. Hon heter Mina väl?Jag vet inte? Först lät det fel men sen tänker jag att det handlar om en person som heter ”Mina” (även om det känns lite ovanligt)
Tror det är ett finskt namn?Jag vet inte? Först lät det fel men sen tänker jag att det handlar om en person som heter ”Mina” (även om det känns lite ovanligt)
+ @em-pirreJag vet inte? Först lät det fel men sen tänker jag att det handlar om en person som heter ”Mina” (även om det känns lite ovanligt)
Nyanseringen tvättas alltid ur efter några tvättar
Inte efter mina?Det blir alltid så himla mycket stearin/paraffin kvar av levande ljus
Jag har såna stora tjocka som står i lyktor eller på ljusfat. Veken brinner ner innan allt stearin runtomkring är uppbränt. Inte hos dig?Inte efter mina?