Du får jaga retro-lakan på Tradera ! Eller loppisar....Knappast. Den affären finns inte ens längre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får jaga retro-lakan på Tradera ! Eller loppisar....Knappast. Den affären finns inte ens längre.
Nja. Det är kvalitén jag är ute efter, inte mönster eller färg.Du får jaga retro-lakan på Tradera ! Eller loppisar....
Måste du verkligen tänka om för det
Mina händer gör det automatiskt, inget jag ens har en tanke på.
(ja jag använder båda typerna också, ifall att någon undrar)
Ja, den där halvsekunden innan jag tittar ner på vad jag gör stör mig. För att inte tala om dubbelknäppta kläder, där går det ju faktiskt att knäppa ett par knappar innan det märks.Måste du verkligen tänka om för det
Mina händer gör det automatiskt, inget jag ens har en tanke på.
(ja jag använder båda typerna också, ifall att någon undrar)
Ett givet svar på det är att då är det inget folk du behöver kalla för vänner.Att jag blir så avundsjuk på mina vänner som är så coola och lyckade medan jag är patetisk och aldrig kommer lyckas med något i mitt liv. Snart vill de väl inte veta av mig om jag är kvar där jag är när de har fantastiska karriärer redan som studenter.
Att jag blir så avundsjuk på mina vänner som är så coola och lyckade medan jag är patetisk och aldrig kommer lyckas med något i mitt liv. Snart vill de väl inte veta av mig om jag är kvar där jag är när de har fantastiska karriärer redan som studenter.
Eller så är det bara i ditt huvud.Ett givet svar på det är att då är det inget folk du behöver kalla för vänner.
Aha. Jag tänkte väl i och för sig att det också var kvaliteten som var retro....Nja. Det är kvalitén jag är ute efter, inte mönster eller färg.
Önskar bara att jag kunde bli glad och stolt, istället för att känna avundsjuka och känna mig dålig..!Eller så är det bara i ditt huvud.
Men du är inte ensam om att känna så!
Jag som tappade bort körkortet, kunde inte förnya det utan id-kort och när det då är 6 månaders kötid hos polisen tappa bort körkortet var ju inte direkt något jag hade planerat!
Behöver man bara ett id-kort för ärenden inom Sverige så kan man ju göra ett hos Skatteverket. Iofs är det nog kö där också. Vet en bukefalist som fick åka till Skatteverket på annan ort för att ansöka om id-kort.Men oavsett varför en behöver ett pass är det inte acceptabelt med den typ av väntetider det är nu, inte med tanke på hur viktigt det är att kunna legitimera sig.
Nu verkar ju produktionen av nationella ID-kort fungera men även där är bokningskaoset och dåliga tillgången till tider inte acceptabel. Sådan här saker MÅSTE fungera smidigare.
Jag fick göra id-kort hos Skatteverket då jag inte ville vänta månader på en tid. Men jag hade hellre fixat ett pass OM jag skulle vilja åka utomlands. Och ett pass och id-kort kostar ju lika mycketBehöver man bara ett id-kort för ärenden inom Sverige så kan man ju göra ett hos Skatteverket. Iofs är det nog kö där också. Vet en bukefalist som fick åka till Skatteverket på annan ort för att ansöka om id-kort.
Id kort hos polisen kostar vell 100 kr nu tror jag.Jag fick göra id-kort hos Skatteverket då jag inte ville vänta månader på en tid. Men jag hade hellre fixat ett pass OM jag skulle vilja åka utomlands. Och ett pass och id-kort kostar ju lika mycket
I mitt område är det ingen som varmskor. Så kom en hovslagare som gjorde det. O fick sluta med det för folk klagade på luktenJag stör mig på folk som tycker att varmskoning luktar så horribelt att de inte kan tänka sig vara inne i stallet samtidigt. Visst. Det luktar inte hallon. Men kom igen.