Störiga saker vi stör oss på, del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Samtal från Tele2, som jag är kund hos. Blir galen på att det presenteras som att jag inte har något val att flytta över bredbandet till dem när det i själva verket handlar om ett erbjudande. Jag sa att de gärna fick skicka information om det här på post men att jag naturligtvis inte gör upp sånt på telefon (”det hoppas jag att du förstår”).

Sen blockade jag numret :up:
 
Jag stör mig på att Samsung slutat med 3,5 mm hörlursuttag på sina mobiler och samtidigt är det stört omöjligt att köpa hörlurar med sladd som inte är av modell "öronpropp"!! Ja, jag har trådlösa hörlurar men nä jag vill inte ha enbart de för de funkar inte jättebra! De funkar till ljudbok och musik men när jag pratar i telefon med någon så flippar samtalet mellan hörlurarna och mobilen. Det ingår inte heller hörlurar när man köper en ny mobil för att de vill vara miljömedvetna och "alla har ju hörlurar hemma och har man inte det kan man köpa det". Det finns ju inte!!

Kan man byta batteri i en S9? Jag är så nöjd med den förutom att batteriet efter 2 års användning börjat bli lite för dåligt.
 
Jag stör mig på att Samsung slutat med 3,5 mm hörlursuttag på sina mobiler och samtidigt är det stört omöjligt att köpa hörlurar med sladd som inte är av modell "öronpropp"!! Ja, jag har trådlösa hörlurar men nä jag vill inte ha enbart de för de funkar inte jättebra! De funkar till ljudbok och musik men när jag pratar i telefon med någon så flippar samtalet mellan hörlurarna och mobilen. Det ingår inte heller hörlurar när man köper en ny mobil för att de vill vara miljömedvetna och "alla har ju hörlurar hemma och har man inte det kan man köpa det". Det finns ju inte!!

Kan man byta batteri i en S9? Jag är så nöjd med den förutom att batteriet efter 2 års användning börjat bli lite för dåligt.
Adapter! Har köpt det till min nya telefon så jag kan använda mina gamla hörlurar.:)
 
Jag stör mig på att Samsung slutat med 3,5 mm hörlursuttag på sina mobiler och samtidigt är det stört omöjligt att köpa hörlurar med sladd som inte är av modell "öronpropp"!! Ja, jag har trådlösa hörlurar men nä jag vill inte ha enbart de för de funkar inte jättebra! De funkar till ljudbok och musik men när jag pratar i telefon med någon så flippar samtalet mellan hörlurarna och mobilen. Det ingår inte heller hörlurar när man köper en ny mobil för att de vill vara miljömedvetna och "alla har ju hörlurar hemma och har man inte det kan man köpa det". Det finns ju inte!!

Kan man byta batteri i en S9? Jag är så nöjd med den förutom att batteriet efter 2 års användning börjat bli lite för dåligt.

Jag vet inte riktigt vad du menar men om du syftar på en gammaldags modell så finns det absolut sådana hörlurar. Jag kan inte ha in-ears utan använder antingen trådlösa Urbanears plattan eller vanliga ploppar.
Om du visar bild på hur du vill ha alternativt inte vill ha så kan jag säkert hitta en länk.
 
Jag stör mig på att Samsung slutat med 3,5 mm hörlursuttag på sina mobiler och samtidigt är det stört omöjligt att köpa hörlurar med sladd som inte är av modell "öronpropp"!! Ja, jag har trådlösa hörlurar men nä jag vill inte ha enbart de för de funkar inte jättebra! De funkar till ljudbok och musik men när jag pratar i telefon med någon så flippar samtalet mellan hörlurarna och mobilen. Det ingår inte heller hörlurar när man köper en ny mobil för att de vill vara miljömedvetna och "alla har ju hörlurar hemma och har man inte det kan man köpa det". Det finns ju inte!!

Kan man byta batteri i en S9? Jag är så nöjd med den förutom att batteriet efter 2 års användning börjat bli lite för dåligt.
Har aldrig varit med om att trådlösa hörlurar inte funkar till samtal? Använder mina hela tiden utan krångel. De har ganska ofta kampanjer som ger dig gratis lurar med telefonen med.

Personligen tar jag hellre en plattare telefon än ett 3,5mm uttag jag inte har nytt av.
 
Jag stör mig på att Samsung slutat med 3,5 mm hörlursuttag på sina mobiler och samtidigt är det stört omöjligt att köpa hörlurar med sladd som inte är av modell "öronpropp"!! Ja, jag har trådlösa hörlurar men nä jag vill inte ha enbart de för de funkar inte jättebra! De funkar till ljudbok och musik men när jag pratar i telefon med någon så flippar samtalet mellan hörlurarna och mobilen. Det ingår inte heller hörlurar när man köper en ny mobil för att de vill vara miljömedvetna och "alla har ju hörlurar hemma och har man inte det kan man köpa det". Det finns ju inte!!

Kan man byta batteri i en S9? Jag är så nöjd med den förutom att batteriet efter 2 års användning börjat bli lite för dåligt.
Köp en adapter, men se till så att det är Samsungs egna adapter. Inga andra märken. Det är stor skillnad på ljudkvalitet och hållbarhet har jag förstått.
 
Har aldrig varit med om att trådlösa hörlurar inte funkar till samtal? Använder mina hela tiden utan krångel. De har ganska ofta kampanjer som ger dig gratis lurar med telefonen med.

Personligen tar jag hellre en plattare telefon än ett 3,5mm uttag jag inte har nytt av.

Ja, de funkar av och till. Funkar samtidigt till ljudbok och musik. Men vid samtal tappar de kontakten med mobilen av och till så jag missar vad folk säger.
 
Jag vet inte riktigt vad du menar men om du syftar på en gammaldags modell så finns det absolut sådana hörlurar. Jag kan inte ha in-ears utan använder antingen trådlösa Urbanears plattan eller vanliga ploppar.
Om du visar bild på hur du vill ha alternativt inte vill ha så kan jag säkert hitta en länk.

Såna här vill jag ha fast med usb-c kontakt. D.v.s. inte såna som går in i hörselgången och fungerar som en öronpropp.

Screenshot_20220420-175850_Chrome.webp
 
Stör mig på att det varit driftstörning på internet igår och idag och min router vill inte hitta internet. Jag som hade sett fram emot att få kolla lite på datorn när jag kom hem.

Vill helst undvik att surfa på mobilen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 559
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
1 206
Senast: Praefatio
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 849

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp