Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter likt det jag har också. Sitta på hårda stolar för länge är rena tortyren, men sitta för länge överlag funkar inte
Har samma problem. Får ont av att gå, stå, dra dramatenvagn, diska, tvätta, damma, dammsuga, sitta för länge, bära saker.
Sjukvårdens råd är att gå på sjukgymnastik och promenera. Hade ju gått promenad varje dag om jag inte fick så ont att jag måste stanna och helst sätta mig var 100e meter när det är som värst …
För mig är det nog en si-led som är dålig.
När katten spinner så högt att det hörs genom Teams....
Jag hade ett mindre kul möte häromdagen med bl.a. några helt nya ansikten. Onlinemöten-superproffs med diskret bakgrund och som satte sig på mute sig så fort det inte var deras tur att prata (inget vi normalt bryr oss om vid våra vanliga möten, någon gång inte ens där det verkligen hade behövts och hela mötet blev av något privatare karaktär än avsett ) och jag satt där och diskret försökte få min katt att 1) gå ut ur bild 2) inte tugga på sladden till headsetet 3) inte klättra upp på och riskera att välta hela vägghyllan som står bredvid ... Pinsamt, kände jag.
Jag cyklade i snön. Fick ut ett paket, men det var tydligen inte det paketet. Så jag ringde igen. De ska köra ut det imorgon. Jag ligger snart en vecka efter i jobb. Vad i helvete DHL.ooooch nu har snöstormen försenat det ytterligare, för de lämnade in det på närmsta ombud istället för att köra det till mig, och ursäktade det med snön. Och jag måste då cykla in till byn i detta snöoväder. (Postnord kunde allt köra hit, men inte DHL.)
De som...
- kör med bländande j-a dimljus påslagna för att det är fräckt
- kör med bländande j-a dimljus påslagna för att de inte begriper bättre
- kör med bländande j-a dimljus påslagna öht
Stör mig på att Instagram verkar ha tröttnat på att jag bara skickar kattmemes till min sambo för jag får aldrig upp honom längre som förslag. Trots att han är den enda jag skickar memes till.