Allt för digSer att @TinyWiny bytt bild nu, självklart för min skull
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Allt för digSer att @TinyWiny bytt bild nu, självklart för min skull
Nej, gammal bild. Jag bara drömmer om att de snart ska vara här igenHar det redan kommit upp tussilago @TinyWiny ??
NejLivet hade varit lite bättre om jag inte haft en läckande avloppsstam, olämpligt nog i garderoben. Joråsåatteehm
I know! Är inte så att det rinner liksom, mer att det bildas fukt vidnån slags skarv (öh ja vad det nu heter på "rörmokarspråk"). Men känns ju ändå sådär... fräscht när man vet vad som spolas i röret liksom Röris var här i fredags em och muttrade ngt om att de skulle byta ngn packning på måndag (alltså imorgon). Han bara "men du kan ju ... röja ut lite här"
Påminner mig om när jag bodde i Göteborg och det var vattenläcka i huset. I vår lägenhet drabbades också just garderoben. Fast garderob i sovrummet som bakom bakre väggen var full av mögel Det hade läckt ett tag... Vi bodde 6 veckor på bäddsoffa i vardagsrummet (fixandet gick inte så fort....).
BroddarHur otroligt dåligt sandat det är på många ställen. Får nästan hoppa från gruskorn till gruskorn.
Jo, jag funderar lite på det. Men det är så irriterande sen att gå med broddarna på barmark. Plus att det känns fel att ha dem på tunnelbanan. Så då blir alternativet att dra på och av dem, vilket blir rätt omständigt.Broddar
Ändå värt det ! Köp några som är lätta att få på och av. Finns de som är för bara hälen. De tycker jag är smidigast.Jo, jag funderar lite på det. Men det är så irriterande sen att gå med broddarna på barmark. Plus att det känns fel att ha dem på tunnelbanan. Så då blir alternativet att dra på och av dem, vilket blir rätt omständigt.
Men så drygt !Mig själv för att jag för en gångs skull smsade/kollade mobilen när jag typ powerwalkade hem från jobbet och så vrickade jag såklart foten! Satans skit, jag som tränar för fullt för skid- o löplopp o hade tänkt springa 9 km imorrn.... klantigt!!
Men så drygt !
Du får ta det lugnt nu så kommer du igen sen