Stora Stockholm, Nordiska vinnarutställning 2007

Ciindy

Trådstartare
Vilka ska till Nordiska vinnarutställningen på stora stockholm 14-15/12??
Vilken ras ska ni ställa?
och hur ser ni ut? :angel:

Sen måste jag bara fråga när anmälningsdatumet gick ut?:idea: försökte söka på skks hemsida men hittade inget:cry:

Sv: Stora Stockholm, Nordiska vinnarutställning 2007

Jag ska dit och ställa min SBT i juniorklassen på lördagen :)

aha:D vi kanske får ha lite buke träff där :P Jag ska tyvärr inte ha min vovve med :cry:
Men vet du när anmälningsdatumet gick ut:confused: :p

Jag ska dit och ställa mina weimaraner. Vet inte ens vilken dag det är, men kommer att vara där båda dagarna med hundarna.

Jag ska vara där båda dagarna, sitta i ras montern.
Dessutom har jag med båda mina som ska ställas ut på söndgen. Dvärgschnuzer p&s är min ras!

Okej vad skojj att det är ganska många som ska dit :p
Vi får ha stora skyltar som användarnamnet står på så att vi vet vem som är vem :D

Men frågar en gång till när anmälningsdatumet gick ut? Någon måste ju veta eftersom alla ni ska ställa :idea:

Men frågar en gång till när anmälningsdatumet gick ut? Någon måste ju veta eftersom alla ni ska ställa :idea:

Det är inte direkt så att man lägger sista anmälningsdatumet på minnet när man redan anmält ;)

Jag ska dit och ställa min dalmatiner. Ska sitta i rasmontern på söndagen också.

Sista dagen för billigare anmälan var 5/11 iaf. Sen när det blev dyrare vet jag inte.

Absolut sista datum för anmälan var 12:e november.

Okej vad bra då vet jag :D :p
Förstår om man inte lägger sista anmälningsdagens datum på minnet, men men vissa kanske har koll på det också.

Mig lär man väl hitta lite överallt eftersom jag igentligen inte har nått "ärende" där alls ;)

Haha, det är ju ett måste att åka på HUNDxxxx:bump:
Ska vara ringsekreterare på lördagen.
Funderar fortfarande på om jag även ska åka upp på söndagen när "min" ras går.... men de går så tidigt *gäsp*. Kan ju vara skönt att ha en dags sovmorgon under helgen....:D

Jag skulle egentligen ställa min strävhårstax, men missade sista anmälningsdatumet på en dag.. Kändes lite tråkigt.. Men ska däremot dit och ställa 2 andra strävhårstaxar.. En veteran hane och en unghunds hane.. Ska bli kanon kul!
Har tyvärr inga bilder på dessa, då de inte är mina..

//Carro

Har SKK börjat med olika priser beroende på anmälningsdatum? Jag tycker det är värdelöst system, för det är inte BILLIGARE att anmäla tidigare, däremot är det DYRARE att anmäla "sent". Det sena var ändå mer än en månad innan. Hade ingen aning om detta, men det var väl därför det kostade 340:- eller var det 360:- då.

Ja, de har olika kostnader. Jag betalde 300kr när jag anmälde mina. Tycker det är både på gott och ont, webbanmälan klarar ju inte av hur många anmälningar som helst samtidigt. Och det är ju så att de flesta väntar till sista dagen.

Nu iår vet jag folk som försökte anmäla på kvällen den 5/11 men det gick inte, det var överbelastat. Så då fick de anmäla dagen efter och betala det lite dyrare priset. På så vis fick de iaf vara med.

15-16 är den ju ;)

I alla fall, jag ska dit både lördag och söndag. Inte med egen hund utan åker dit för att fotografera.
(vill någon ha sin hund fotograferad, hojta till)

Under söndagen ska dock min lånehund ställas ut av hennes uppfödare som även äger henne.
Hon är av rasen saluki och jag kommer självklart att stå som klistrad vid ringen när hon är där :p

haha jag märkte att jag skrivit fel datum först när det var försent att ändra :rofl:

Jag åker också dit mest för att fotografera och försöka lära mig så mkt som möjligt. så jag åker 240mil buss utan någon "vettig" anledning alls ;)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 610
Senast: Cissi_ma
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 422
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 269
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 078
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka