Stora shoppingtråden II

Skulle shoppa potatisprotein men upptäckte att priset hade DUBBLERATS sedan jag köpte sist för 2 år sedan. Wft liksom. Jag har köpt i 20 kg säck från en kvarn där de brukar ha väldigt bra pris, har tidigare varit ungefär halva priset jämfört med tex muscle up om man räknar på hur mycket protein man får per krona. Nu efter höjningen blev det istället något dyrare än muscle upp O_o
Definitivt inte värt extra resan för inköp eller att hantera det flygande pulvret när man lika gärna kan köpa färdigpelleterat..

Alltså, kan något ens bli dyrare än muscle up? 💸
 
Vi letar efter ett tjockare fleecetäcke. I stil med rambos randiga. Någon som vet vart det kan tänkas finnas?
Svårt att beställa…
 
Tror det stället jag köpte pp på tog något liknande för något år sedan. Har därför kört med gg proteinfoder istället, så mycket smidigare!
Ja det är ju ungefär lika som muscle up i proteininnehåll och pris, kanske lite billigare. Jag har dock inte granngården i min stad så tror muscle up är det mest ekonomiska alternativet jag har här😊
 
Någon som har koll på vart man hittar klassiska små kotskydd i X-full? Verkar som att det i princip inte tillverkas öht vilket är konstigt. Har hittat från Weatherbeeta och Gatusos men de kostar liksom 800 kr paret och det är jag inte så sugen på tbh.

208165309-origpic-5ae39c.jpg
 
Någon som har koll på vart man hittar klassiska små kotskydd i X-full? Verkar som att det i princip inte tillverkas öht vilket är konstigt. Har hittat från Weatherbeeta och Gatusos men de kostar liksom 800 kr paret och det är jag inte så sugen på tbh.
Gatusos är jättesmå i storleken så rekommenderar inte den om man behöver x-full, oavsett pris.
 
Någon som har koll på vart man hittar klassiska små kotskydd i X-full? Verkar som att det i princip inte tillverkas öht vilket är konstigt. Har hittat från Weatherbeeta och Gatusos men de kostar liksom 800 kr paret och det är jag inte så sugen på tbh.

Catago verkar ha som inte kostar multum (dock slutsålt i den webbshop som jag hittade med Google, men tänker att de kanske finns hos nån annan åf).
 
Jeg kjøpte en vareprøve av lysbehandling wraps til ben. Fikk den til halv pris, men den lyser bare på 2 av 5 lysrader.. har sendt mail for å høre pm det er en feil, ikke fått svar enda. Har også bestilt back on track grimer og noe saker til meg selv fra Petster når de hadde 20% avslag 😊
 

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 425
Senast: MJLee
·
Ridning Jag rider en kallblodstravare som har lite stressbeteende kvar sen travet. Han vill också göra allt i högt tempo, gärna fullt ös...
Svar
9
· Visningar
2 317
Senast: KSF
·
Utrustning Trodde vi hade hittat ett iaf hyfsat bra bett ur 3-åringens synvinkel men i helgen tröttnade jag, igen. Jag vet att det tar tid och jag...
Svar
9
· Visningar
1 507
Hästvård En av mina hästar, travstoet på 19 år har börjat bete sig konstigt och jag är mycket bekymrad för henne. Jag har ägt henne 7,5 år och...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp