Kanska är en till kappa jag ska köpa.Sist jag var på en ridskola (typ 2 år sen) hade typ alla Uhip-kappor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanska är en till kappa jag ska köpa.Sist jag var på en ridskola (typ 2 år sen) hade typ alla Uhip-kappor.
Skulle shoppa potatisprotein men upptäckte att priset hade DUBBLERATS sedan jag köpte sist för 2 år sedan. Wft liksom. Jag har köpt i 20 kg säck från en kvarn där de brukar ha väldigt bra pris, har tidigare varit ungefär halva priset jämfört med tex muscle up om man räknar på hur mycket protein man får per krona. Nu efter höjningen blev det istället något dyrare än muscle upp
Definitivt inte värt extra resan för inköp eller att hantera det flygande pulvret när man lika gärna kan köpa färdigpelleterat..
Finns väl gott om foder som är dyrare när man räknar på hur mycket protein man får per krona, men hade inte förväntat mig att råvara direkt från kvarnen skulle bli dyrareAlltså, kan något ens bli dyrare än muscle up?
Ja det är ju ungefär lika som muscle up i proteininnehåll och pris, kanske lite billigare. Jag har dock inte granngården i min stad så tror muscle up är det mest ekonomiska alternativet jag har härTror det stället jag köpte pp på tog något liknande för något år sedan. Har därför kört med gg proteinfoder istället, så mycket smidigare!
Någon som har koll på vart man hittar klassiska små kotskydd i X-full? Verkar som att det i princip inte tillverkas öht vilket är konstigt. Har hittat från Weatherbeeta och Gatusos men de kostar liksom 800 kr paret och det är jag inte så sugen på tbh.
Visa bifogad fil 154587
Kommer ni rida i oisolerat ridhus? Annars lär det bli väldigt varmt med kappa. Jag hade nog hellre valt tvådelat med jacka och kjol för att kunna ta av mig någon del om det blir varmt.Kanska är en till kappa jag ska köpa.
Gatusos är jättesmå i storleken så rekommenderar inte den om man behöver x-full, oavsett pris.Någon som har koll på vart man hittar klassiska små kotskydd i X-full? Verkar som att det i princip inte tillverkas öht vilket är konstigt. Har hittat från Weatherbeeta och Gatusos men de kostar liksom 800 kr paret och det är jag inte så sugen på tbh.
Tack för varningen.Gatusos är jättesmå i storleken så rekommenderar inte den om man behöver x-full, oavsett pris.
Varit slutsålt i månader och får inget svar mer än att det "är på väg" när jag frågar.Horze kan ha, ofta slutsålt dock
Tack för varningen.
Varit slutsålt i månader och får inget svar mer än att det "är på väg" när jag frågar.
Någon som har koll på vart man hittar klassiska små kotskydd i X-full? Verkar som att det i princip inte tillverkas öht vilket är konstigt. Har hittat från Weatherbeeta och Gatusos men de kostar liksom 800 kr paret och det är jag inte så sugen på tbh.
Visa bifogad fil 154587
Tack, ska kika på deras!Armas är väldigt rymliga i storlek så de skulle kanske funka?
Tack snälla!Nu när jag tänker efter kanske jag har ett par efter min nordsvensk någonstans, från Horze. Jag ska göra en höstrensning i förrådet nu i veckan, kan säga till om jag hittar dom!
Minns du var modellen hette?Catago verkar ha som inte kostar multum (dock slutsålt i den webbshop som jag hittade med Google, men tänker att de kanske finns hos nån annan åf).
Minns du var modellen hette?
Den är superbra! Jag har en sån liggande någonstans med, det är på min att göra-lista att hitta den. Dyker den inte upp inom en vecka köper jag en nyVisa bifogad fil 154744
Köpte denna lilla mackapären på Kjell&Company för 99 kr, en skedvåg. Smidigt när man ska måtta upp mat, tillskott etc. Jag har ju inga mängder krafft utan någon 0,5 -1 dl proteinpellets, veteklipellets, potatisprotein etc.