Jeg har også dekkenet og er fornøyd med det. Min kraftige ponni måtte ha det på yttereste snabbspännen.Är du fortfarande nöjd med täcket? Skulle behöva ett nytt 50g till gammeltanten men är skeptisk mot täcken med såna snabbspännen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jeg har også dekkenet og er fornøyd med det. Min kraftige ponni måtte ha det på yttereste snabbspännen.Är du fortfarande nöjd med täcket? Skulle behöva ett nytt 50g till gammeltanten men är skeptisk mot täcken med såna snabbspännen
Vilken modell valde du? Jag har velat mellan 3 olika, men blev Covallierofrån Granngården ist men risken är att dom inte kommer att gå på över de teddyfodrade ridbyxorna jag väntar påbeställde hem ett par vinterridstövlar från Mountain horse, hoppas de är sköna. Vattentät fot, men kanske är de lite för fina för att använda mer än till ridning….. ska kika hur de känns. Fri frakt och fri retur så värt att prova! Hade nog helst velat ha ettors jag kan både rida och mocka i lösdriften med så ska leta lite vidare. Får inte kännas klumpiga heller
Snowy River, tog Wide för att kunna ha långkalsonger iallafall.Vilken modell valde du? Jag har velat mellan 3 olika, men blev Covallierofrån Granngården ist men risken är att dom inte kommer att gå på över de teddyfodrade ridbyxorna jag väntar på
Snowy River, tog Wide för att kunna ha långkalsonger iallafall.
Men funderar om de från Hööks kan vara bättre iom snörningen. Ska åka o testa dem innan jag isf skickar tillbaka dehär.
Jag låg på gränsen mitt emellan enligt tabell. Vanliga ridstövlar hade jag tagit Regular så hoppas dess blir ”lagom luftiga”Mina Snowy River i Wide har jag gott om plats i, nästan lite stora fast jag har korta och kraftiga ben.
Jag låg på gränsen mitt emellan enligt tabell. Vanliga ridstövlar hade jag tagit Regular så hoppas dess blir ”lagom luftiga”
Är de varma o bra? Sköna att gå i?
Jag låg på gränsen mitt emellan enligt tabell. Vanliga ridstövlar hade jag tagit Regular så hoppas dess blir ”lagom luftiga”
Är de varma o bra? Sköna att gå i?
Precis dom jag lutade åt, iom att flest va nöjd å hade dom (aka ingen som svarade hade dom andra två vintermodellen) men blev snålSnowy River, tog Wide för att kunna ha långkalsonger iallafall.
Men funderar om de från Hööks kan vara bättre iom snörningen. Ska åka o testa dem innan jag isf skickar tillbaka dehär.
Oj, var tvungen att maila Vilomix och dubbelkolla deras priser och det var tursamt nog samma som innan för 20 kg.Skulle shoppa potatisprotein men upptäckte att priset hade DUBBLERATS sedan jag köpte sist för 2 år sedan. Wft liksom. Jag har köpt i 20 kg säck från en kvarn där de brukar ha väldigt bra pris, har tidigare varit ungefär halva priset jämfört med tex muscle up om man räknar på hur mycket protein man får per krona. Nu efter höjningen blev det istället något dyrare än muscle upp
Definitivt inte värt extra resan för inköp eller att hantera det flygande pulvret när man lika gärna kan köpa färdigpelleterat..
Det stället jag köpt från har inte höjt på länge så jag vet inte om de tog igen många års uteblivna prisändringar på samma gång?Oj, var tvungen att maila Vilomix och dubbelkolla deras priser och det var tursamt nog samma som innan för 20 kg.
792 kr för 25 kgDet stället jag köpt från har inte höjt på länge så jag vet inte om de tog igen många års uteblivna prisändringar på samma gång?
Vad har vilomix för pris?
Här tog de 650 kr för två år sedan och nu helt plötsligt 1250 kr792 kr för 25 kg
Så är det ofta därifrån. Man tror att det ska komma snabbare men tar lång tid men jag har alltid varit nöjd med grejer där. Har en vit ledring från domHann bli lite nervös på min beställning på ledringarna från Petster, men idag-en vecka efter beställning har de bokat frakt. På deras sajt står det att det ska skickas efter 1-2 arbetsdagar...
Tror det stället jag köpte pp på tog något liknande för något år sedan. Har därför kört med gg proteinfoder istället, så mycket smidigare!Här tog de 650 kr för två år sedan och nu helt plötsligt 1250 kr
Funderar på vad jag ska köpa för vinterridjacka, har typ levt i min kappa de senaste åren. Men tänker att den kanske inte är så smidig om jag ska rida på ridskola.