Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var köpte du detta? Ett sånt hade jag velat prova.Köpte även detta bett, hästen blev väldigt nöjd! Hon brukar vara lite orolig i munnen men gick fint på detta, så blir att variera detta med bettlöst.
Det är från HööksVar köpte du detta? Ett sånt hade jag velat prova.
Var köpte du detta? Ett sånt hade jag velat prova.
Köp ett ljust lemieuxNunär jag igen blev påmind om hur mycket bättre pivon funkar på ett vitt schabrak än på ett svart så måste jag hitta ett ljusare vardagsschabrak som jag kan använda när jag vill filma. Men jag vet inte vad för färg jag vill ha. Och svårt att hitta nåt som jag tycker lika bra om som LeMieux dessutom.
Köp ett ljust lemieux
Den som heter mink är ju åt det beiga hållet, men vet inte hur ljus den är irl. Det grå schabraket har jag och det har pivon lätt att hittaJag tycker inte det finns nån kul färg bland de ljusa. Gillar inte ljusblått och ljusgrönt...grått är fint men tycker inte det riktigt passar på brun häst. Något mer beige eller krämfärgat hade varit bra.
Den som heter mink är ju åt det beiga hållet, men vet inte hur ljus den är irl. Det grå schabraket har jag och det har pivon lätt att hitta
Det skall jag köpa till ponnyn. Hon hatar alla bett och har enligt veterinären perfekt bett och mycket bra tänder.Köpte även detta bett, hästen blev väldigt nöjd! Hon brukar vara lite orolig i munnen men gick fint på detta, så blir att variera detta med bettlöst.
Ser ut att vara ngn variant av mylerkopia. Så kallat barrelbett. Hööks har ett liknande bett i sortimentet sedan tidigare, men med större d-ringar. Det använder jag på min. Jag upplever det som ett ganska starkt bett iom rullen och min höst kan inte lägga sig i handen med det som hon gärna gör, men vet andra med känsliga hästar som upplever det som milt och tvärtom att hästarna går fram till det bra. Verkar funka på många olika hästar.Det skall jag köpa till ponnyn. Hon hatar alla bett och har enligt veterinären perfekt bett och mycket bra tänder.
Rakt bett blir hon bara stark på och det finns ingen broms.
Bettlöst är det som funkar bäst, men det bettet du köpt kan kanske hjälpa.
Det ser ut att ligga still, ingen nötknäppareffekt, men ändå rörligt?
Berätta gärna mer!
Det skall jag köpa till ponnyn. Hon hatar alla bett och har enligt veterinären perfekt bett och mycket bra tänder.
Rakt bett blir hon bara stark på och det finns ingen broms.
Bettlöst är det som funkar bäst, men det bettet du köpt kan kanske hjälpa.
Det ser ut att ligga still, ingen nötknäppareffekt, men ändå rörligt?
Berätta gärna mer!
Åh, de har jag varit sugen på länge, skulle vilja ha en i ligghallen oxå. Va gick de loss på? Tänkt att borde ju kunna funka med typ viltkamera lr nått utomhus annarsKöpt två övervakningskameror till stallet så jag ska kunna titta på hästarna alltid .
Faktiskt inte alls så dyrt som jag var rädd för! Tecknade ett abonnemang på wifi med Comviq där router ingick, 300:-/månad med obegränsad mängd. Kamerorna kostade ca 300:-/st och köpte två. Kändes som en väldigt bra investering iom att jag har kundhästar och ev en som ska stå på boxvila en månad framöver.Åh, de har jag varit sugen på länge, skulle vilja ha en i ligghallen oxå. Va gick de loss på? Tänkt att borde ju kunna funka med typ viltkamera lr nått utomhus annars