Stora shoppingtråden II

Har beställt nya ledljus för vinterns mörker för jag tenderar att tappa och förstöra ett gäng varje vinter. Ska testa en modell i silikon denna gången och beställde även en hel brösta. Eftersom jag inte har nån moral så är det från wish men å andra sidan tror jag det är exakt samma tillverkare som det som säljs på svenska sidor.. Skulle egentligen köpt balansplattor men det glömde jag🙄.
Har du hittat några balansplattor du tror är bra? Jag funderar på att testa :)
 
Hur är Kentuckys täcken i storlek jämfört med horseware typ?
Jag har bara jämfört deras täcken i butik (främst längd över ryggen men också storlek på bogen) och har för mig att mitt lill-troll som har 115 i Horseware hade behövt 125 i Kentucky. Kentucky var inte lika långa i sidorna som HW kan vara, så tror att min hade kunnat ha vanligt Kentucky-täcke jämfört med HW där han behöver ponnystorlekarna.
 
Vet inte om jag kan kalla det för att shoppa egentligen eftersom vi inte får betala. Jag ska iaf baka en kaka som tack!
Messenger_creation_36633654-D11E-4A85-A4CB-BD6873C8DA36.jpg
Om ponnyn demolerar de här hölådorna får han inte vara med mer 😅
 
Jag testade en Winderen sadelpadd idag och JÄKLAR. Trodde verkligen inte det skulle bli så stor skillnad, men jo. Vet inte om det är att den är tunn (var slim-varianten) så att jag kom närmre ryggen liksom, eller att hästen gillade den, eller en kombo. Hur som helst fick jag en superbra känsla! Så det blir väl tyvärr att punga ut pengarna 😝
 
Jag testade en Winderen sadelpadd idag och JÄKLAR. Trodde verkligen inte det skulle bli så stor skillnad, men jo. Vet inte om det är att den är tunn (var slim-varianten) så att jag kom närmre ryggen liksom, eller att hästen gillade den, eller en kombo. Hur som helst fick jag en superbra känsla! Så det blir väl tyvärr att punga ut pengarna 😝
Har haft min i snart 2 år. Sjukt bra. Tycker det är skillnad. Köpte den inte för att sadeln behövde padd utan för att jag ville göra det lite bekvämare för mig och hästen.
 
Jag impulsköpte en sån där boxleksak som är poppis. Gissar att det är pengar rakt i papperskorgen, men vem vet🤷‍♀️
Kan återkomma med recension om hållbarhet om det är fler än jag som har kamphund inkorsat i sin häst🤣

https://www.instagram.com/reel/C__Wrunu6yD/?igsh=ODczeXE0MWEyZ2dm
Vår marodör som till och med gör bitmärken i vattenhinkarna rör inte sin leksak 😅 jolly ballen bara hänger där den med 🙈 men vattenhinkarna kan ligga på golvet när man kommer på morgonen!
 
Vår marodör som till och med gör bitmärken i vattenhinkarna rör inte sin leksak 😅 jolly ballen bara hänger där den med 🙈 men vattenhinkarna kan ligga på golvet när man kommer på morgonen!
Haha, det är ju typiskt!

Min har en jollyball sen flera år tillbaka. Det första hon gjorde var att pilla bort den lilla proppen som håller luften inne, men hon tycker den är ganska rolig även med punktering så den är kvar😅

Kan rapportera att morotens snöre (som den hängde i) gått sönder under natten, hittades liggande i spånet.
 
I dag kom pakken fra Horze med copper+ tilskudd, back on track grime i rødt, 3 ariat sunstopper topper (har solgt 2 av mine gamle topper) og 2 lemieux naomi ridetights.

Naomi tightsen hadde fått ny design så fikk litt angst for at de ikke skulle passe, men det gjorde de heldigvis. Synes silikonen var bedre på den gamle designen, og at bena var trangere og kortere. Men det er bare ved knærne og lårene de har blitt videre så det går vel.
 

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 361
Senast: MJLee
·
Ridning Jag rider en kallblodstravare som har lite stressbeteende kvar sen travet. Han vill också göra allt i högt tempo, gärna fullt ös...
Svar
9
· Visningar
2 257
Senast: KSF
·
Utrustning Trodde vi hade hittat ett iaf hyfsat bra bett ur 3-åringens synvinkel men i helgen tröttnade jag, igen. Jag vet att det tar tid och jag...
Svar
9
· Visningar
1 471
Hästvård En av mina hästar, travstoet på 19 år har börjat bete sig konstigt och jag är mycket bekymrad för henne. Jag har ägt henne 7,5 år och...
Svar
2
· Visningar
887
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp