Stora shoppingtråden II

Skickar inte hööks ut någon höstkatalog längre? 🙈
Har inte haft häst på 2år men den katalogen är lite mys inför hösten tycker jag..
 
Åååååh… fick hem ett fint (begagnat) rundsytt remontträns från SD Design. Men -min häst har ett full-huvud med cob-näsa… så nosgrimman är enorm :cry:
 
Jag har ju planerat att köpa en grön tävlingkavaj. Idag var jag på Stora Hestedag i Roskilde och letade efter en sån. Och kom hem med en blå, precis vad jag inte hade tänkt... Men till mitt försvar var den väldigt luftig och stretchig i mesh, med dragkedja innanför knapparna och den kostade bara 350 danska kronor. Jag tänker att den är perfekt att använda på sommaren och att jag faktiskt kan köpa den där gröna också. När jag hittar en som är perfekt.
 
Jag har shoppat mig en häst! Eller ja, jag fick honom eftersom förra ägaren inte trodde han skulle hålla för travet… Han är 3 år och omusklad och ranglig men jag tror och hoppas att han ska fungera som par-kamrat till mitt andra varmblod!
IMG_0349.jpeg
 
Har beställt nya ledljus för vinterns mörker för jag tenderar att tappa och förstöra ett gäng varje vinter. Ska testa en modell i silikon denna gången och beställde även en hel brösta. Eftersom jag inte har nån moral så är det från wish men å andra sidan tror jag det är exakt samma tillverkare som det som säljs på svenska sidor.. Skulle egentligen köpt balansplattor men det glömde jag🙄.
 
Köpte nytt bett på Fagers rea. Har varit nyfiken på om mitt bettkänsliga sto skulle gilla deras titanbett, så nu passade jag på och köpte ett. De är sjukt dyra på ordinarie pris 💸
 

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 347
Senast: MJLee
·
Ridning Jag rider en kallblodstravare som har lite stressbeteende kvar sen travet. Han vill också göra allt i högt tempo, gärna fullt ös...
Svar
9
· Visningar
2 251
Senast: KSF
·
Utrustning Trodde vi hade hittat ett iaf hyfsat bra bett ur 3-åringens synvinkel men i helgen tröttnade jag, igen. Jag vet att det tar tid och jag...
Svar
9
· Visningar
1 464
Hästvård En av mina hästar, travstoet på 19 år har börjat bete sig konstigt och jag är mycket bekymrad för henne. Jag har ägt henne 7,5 år och...
Svar
2
· Visningar
883
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Födda 2022
  • Annonsera mera VII

Omröstningar

Tillbaka
Upp