Du kan kanske utgå från en billig sätesvärmare i teddy och klippa i den?Har kommit till slutsatsen att jag helt enkelt för göra en DIY-lösning. Får se vad jag lyckas pula ihop.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan kanske utgå från en billig sätesvärmare i teddy och klippa i den?Har kommit till slutsatsen att jag helt enkelt för göra en DIY-lösning. Får se vad jag lyckas pula ihop.
Vart ?Visa bifogad fil 151849Det var 50% rabatt på uvexhjälmar. Min plan var att köpa en brun. Det blev den vinröda med stenar.
Megs i SvedalaVart ?
Älskar uvex !
Sverige är allt bra avlångt ibland, det var många mil ditMegs i Svedala
Ja, jag har lite saker liggande som jag nog kan få ihop något med.Du kan kanske utgå från en billig sätesvärmare i teddy och klippa i den?
Hög midja, håller värmen bra (dock är de ju ofodrade nere vid mudden men det funkar ju i o m att man oftast har stövlar). Men små i storlek och i princip ingen stretch, så jag rekommenderar att gå upp åtminstone en storlek för att det ska vara bekvämt.Någon som har erfarenhet av Uhips woolblend ridbyxor?
Hur är de i storlek, hur hög midja, hur varma?
Tack för svar, då är det inget för mig tyvärr.Hög midja, håller värmen bra (dock är de ju ofodrade nere vid mudden men det funkar ju i o m att man oftast har stövlar). Men små i storlek och i princip ingen stretch, så jag rekommenderar att gå upp åtminstone en storlek för att det ska vara bekvämt.
Nu har jag beställt ett par på 50%-rean. Men jag har inte gått upp i storlek, så nu håller jag tummarna för att de funkar ändå!Hög midja, håller värmen bra (dock är de ju ofodrade nere vid mudden men det funkar ju i o m att man oftast har stövlar). Men små i storlek och i princip ingen stretch, så jag rekommenderar att gå upp åtminstone en storlek för att det ska vara bekvämt.
Jag köpte också ett par på rean och jag tycker formen är lite ovanlig. Jag brukar passa i ridbyxor med smalare midja och plats för större lår, men dessa sitter ändå väldigt tajt i midjan, medan låren är lagom. Jag valde min vanliga storlek, men borde haft en storlek större i midjan egentligen, de går dock att knäppa om man kämpar lite.Nu har jag beställt ett par på 50%-rean. Men jag har inte gått upp i storlek, så nu håller jag tummarna för att de funkar ändå!
Då får vi se om de funkar. Jag ligger i det angivna intervallet för midjestorlek i måttabellen, men det är ju jobbigt om de sitter åt jättehårt.Jag köpte också ett par på rean och jag tycker formen är lite ovanlig. Jag brukar passa i ridbyxor med smalare midja och plats för större lår, men dessa sitter ändå väldigt tajt i midjan, medan låren är lagom. Jag valde min vanliga storlek, men borde haft en storlek större i midjan egentligen, de går dock att knäppa om man kämpar lite.
Håller tummarna för att det funkar för dig! Jag är ungefär 5 cm smalare i midjan än min storlek i måtttabellen, men de sitter väldigt tajt i midjan...Då får vi se om de funkar. Jag ligger i det angivna intervallet för midjestorlek i måttabellen, men det är ju jobbigt om de sitter åt jättehårt.
Oooops, då kan jag få problem! Vi får se när de kommer.Håller tummarna för att det funkar för dig! Jag är ungefär 5 cm smalare i midjan än min storlek i måtttabellen, men de sitter väldigt tajt i midjan...
Är det rea på back on track-hjälmarna också?Visa bifogad fil 151849Det var 50% rabatt på uvexhjälmar. Min plan var att köpa en brun. Det blev den vinröda med stenar.
Osäker på det, men det borde ju vara så eftersom de står i 50%-hörnan. Jag kollade bara uvex :-)Är det rea på back on track-hjälmarna också?
Ja allt beror ju på hur man är byggd och vad man föredrar för passform såklart . Jag är rätt smal med liten midja men gillar inte när kläder sitter som ett andra skinn. Det i kombination med att dessa inte är stretchiga gör att jag hade trivts bättre med en större storlek.Nu har jag beställt ett par på 50%-rean. Men jag har inte gått upp i storlek, så nu håller jag tummarna för att de funkar ändå!
Jag är kurvig och har precis gått ner en hel del i vikt så har inte riktigt lärt mig vilken storlek jag har normalt än. Vi får helt enkelt se, de är skickade nu iaf. Annars får jag ju helt enkelt skicka tillbaka bara.Ja allt beror ju på hur man är byggd och vad man föredrar för passform såklart . Jag är rätt smal med liten midja men gillar inte när kläder sitter som ett andra skinn. Det i kombination med att dessa inte är stretchiga gör att jag hade trivts bättre med en större storlek.