Tack! Jag verkligen köpte via butik också så jag vet att sadeln är kollad och okGrattis! Känns allt så bra med säljare som vill sälja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Jag verkligen köpte via butik också så jag vet att sadeln är kollad och okGrattis! Känns allt så bra med säljare som vill sälja!
Vad är det för märke på luvan? Din pålle ser ut att ha lika långa öron som minInvigde min nya hjälm idag och hästen sin nya vadderade huva med mer lagomt stora öron än den jag hade
Och ja, jag är sjöblöt i svett efter 20 min ridning
Visa bifogad fil 151287
Den är från Hansbo. Min har korta öron och ett par andra vadderade luvor jag har är typ dubbelt så långa som hans öron, men denna passade braVad är det för märke på luvan? Din pålle ser ut att ha lika långa öron som min
Vad är det för märke på luvan? Din pålle ser ut att ha lika långa öron som min
Jaha vad märkligt, dom såg så långa ut på kortet min har gigantiska öron..Den är från Hansbo. Min har korta öron och ett par andra vadderade luvor jag har är typ dubbelt så långa som hans öron, men denna passade bra
Ja, bilden är utzoomad så vi båda ska få plats så därför blir det nog lite konstiga proportioner. Men huvan är fortfarande lite stor åt honom på längden, men inte lika som de andra jag har. Har en från Schockemöhle som är gigantisk både på bredd och längd. Båda hans öron skulle rymmas i ett öra på den luvanJaha vad märkligt, dom såg så långa ut på kortet min har gigantiska öron..
Är det också en soundless? PMa om du har lust att säljaJa, bilden är utzoomad så vi båda ska få plats så därför blir det nog lite konstiga proportioner. Men huvan är fortfarande lite stor åt honom på längden, men inte lika som de andra jag har. Har en från Schockemöhle som är gigantisk både på bredd och längd. Båda hans öron skulle rymmas i ett öra på den luvan
Har ingen erfarenhet av heiniger explorer, men har en wahl avalon som jag är väldigt nöjd medBehöver er hjälp! Jag ska köpa en klippmaskin, och fastnat mellan en Wahl Avalon eller Heiniger Xplorer, begagnad då jag hittat ett par till bra pris som knappt är använda.
Den ska användas för att filtklippa en storhäst ett par gånger mellan höst och vår. Vilken tycker ni jag ska välja? Helt novis på att klippa och hästen har aldrig blivit det heller så ha det i åtanke
Jag gillar min Heineger xplorer. Klipper islandshäst med den. Trevlig i handen och enkel att arbeta med.Behöver er hjälp! Jag ska köpa en klippmaskin, och fastnat mellan en Wahl Avalon eller Heiniger Xplorer, begagnad då jag hittat ett par till bra pris som knappt är använda.
Den ska användas för att filtklippa en storhäst ett par gånger mellan höst och vår. Vilken tycker ni jag ska välja? Helt novis på att klippa och hästen har aldrig blivit det heller så ha det i åtanke
www.equestrianfysio.seÄr det någon som vet om det finns en seat saver som bygger upp sitsen lite så den känns smalare för höfterna? Damen har fått en begagnad HM Vogue som hon stortrivs med, men den mördar mina stackars höfter när jag har dressyrläder och då har jag ändå ett brett bäcken...
Har kollat lite på den men tror inte att den riktigt hjälper, känns som att den fokuserar mest på pubis och stöd för sittbenen.
Jag hade en sån innan jag opererade mina höftleder - på den tiden jag satt som en klädnypa i sadelnÄr det någon som vet om det finns en seat saver som bygger upp sitsen lite så den känns smalare för höfterna? Damen har fått en begagnad HM Vogue som hon stortrivs med, men den mördar mina stackars höfter när jag har dressyrläder och då har jag ändå ett brett bäcken...
Jag har en sådan där Acavallo som är utskuren vid svanskotan men upptäckte efter köpet att den gör sadeln ännu bredare vilket inte hjälper mina höfter som nog är ursprunget till smärtan i svanskotan.. Hur som helst så tog jag fram kniven och skar helt enkelt bort gelén på sidorna vid lillkåpan och då blev det mycket smalare att sitta. Har den dock bara vid uteritt då det är då jag får mest ont. Fungerar som sagt bra då men är lite som att sitta på en plastpåse på sommaren när det är varmt.. Jag tog den med gel utåt för är rädd om sadeln, om sadeln har lite kraftigare läder så skulle jag nog rek den andra med tyg utåt faktiskt.Är det någon som vet om det finns en seat saver som bygger upp sitsen lite så den känns smalare för höfterna? Damen har fått en begagnad HM Vogue som hon stortrivs med, men den mördar mina stackars höfter när jag har dressyrläder och då har jag ändå ett brett bäcken...
Har kommit till slutsatsen att jag helt enkelt för göra en DIY-lösning. Får se vad jag lyckas pula ihop.Är det någon som vet om det finns en seat saver som bygger upp sitsen lite så den känns smalare för höfterna? Damen har fått en begagnad HM Vogue som hon stortrivs med, men den mördar mina stackars höfter när jag har dressyrläder och då har jag ändå ett brett bäcken...