Stora shoppingtråden II

Jag är kurvig och har precis gått ner en hel del i vikt så har inte riktigt lärt mig vilken storlek jag har normalt än. Vi får helt enkelt se, de är skickade nu iaf. Annars får jag ju helt enkelt skicka tillbaka bara.
Jag har normalt storlek 46 i Pikeur och beställde samma i Uhip, dock den äldre modellen, fick dem inte ens över låren... Men de ska vara lite mer jämna nu sägs det.
 
20240827_140526.jpg

Jag gör mig redo inför hösten med hästtema, så det får hamna i denna tråden. Jag älskar att handla från Etsys mindre säljare, man får så ofta små söta meddelande och som här, ett litet smycke 😍 Sjalen är något av det mjukaste jag känt och det var 25% plus fri frakt från Spanien vilket landade på 330 kr.
 
Vi hade resning i stallet och hittade prylar som ingen ägde. Man fick på sig till imorgon att plocka det som är intressant resten slängs. Jag blev ett nytt hem för två fina schabrak varav ett ANKY märke. Två boots jag ska testa imorgon och en pälsskrapa.

Vi annonserade ut prylarna i stallgruppen och ingen hämtade. Så det var fritt fram. :banana:
 
Har köpt två stolar och ett bord till min sadelkammare 😁. Loppisfynd för 175:-. Ska snygga till mer med alla kläder som hänger där. Är verkligen inne i perioden dör jag hela tiden är rädd att frysa sen blir jag jättevarm😅.
20240829_143207.jpg
 
Har köpt två stolar och ett bord till min sadelkammare 😁. Loppisfynd för 175:-. Ska snygga till mer med alla kläder som hänger där. Är verkligen inne i perioden dör jag hela tiden är rädd att frysa sen blir jag jättevarm😅.
Visa bifogad fil 152289
Jag såg nån som hade satt upp en täckeshållare i metall i taket och hängde kläder i galgar och schabrak i stövelnypor från den.
 
Jag såg nån som hade satt upp en täckeshållare i metall i taket och hängde kläder i galgar och schabrak i stövelnypor från den.
Jag skruvade upp en gardinstång i tagket och har hängt schabraken i byxgalgar från den. Täckena har en längre och grövre stång i foderrummet (med högre i tak) och täckesgalgar. Superbra system!
 
Jag såg nån som hade satt upp en täckeshållare i metall i taket och hängde kläder i galgar och schabrak i stövelnypor från den.
Jag har en sån hängare i taket med täckesgalgar. Har annan hängare för jackor osv också så flyttat på dom nu😅. Schabraken har jag på en likadan hylla som täckena på bilden men på andra sidan. Och några schabrak uppe på skåpet som synes.
 
Vilket bett är det där? Jag skulle vilja testa liknande på Nelly men har mest sett väldigt tjocka eller det där tvådelade som hööks har..
Det är från hööks som @villhöver länkade. Tror det är rätt nytt i sortimentet? De har ett tvådelat med samma fästen som jag har till Zacke. Tyckte det var helt normalt i storlek till Dio!
 

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 361
Senast: MJLee
·
Ridning Jag rider en kallblodstravare som har lite stressbeteende kvar sen travet. Han vill också göra allt i högt tempo, gärna fullt ös...
Svar
9
· Visningar
2 257
Senast: KSF
·
Utrustning Trodde vi hade hittat ett iaf hyfsat bra bett ur 3-åringens synvinkel men i helgen tröttnade jag, igen. Jag vet att det tar tid och jag...
Svar
9
· Visningar
1 471
Hästvård En av mina hästar, travstoet på 19 år har börjat bete sig konstigt och jag är mycket bekymrad för henne. Jag har ägt henne 7,5 år och...
Svar
2
· Visningar
887
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp