Stora inredningstråden!

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare JumpForMyLove
  • Startdatum Startdatum
J

JumpForMyLove

Då jag inte hittar nån bra tråd där vi kan utbyta ideer för inredning av hemmets alla hörn och vinklar startar jag nu en :). Är själv mycket intresserad av att inreda och vill hitta fler som kan överväga gå en vända på IKEA, snoka fynd på marknader och springa in på tex hemtex på deras rea och fynda :) Finns det fler inredningsgalna där ute som vill hjälpas åt att inreda hem och visa upp sina egna? :banana:

Sv: Stora inredningstråden!

Ja gärna, men det får bli när jag flyttat klart, flyttar om 2-3 veckor..=)

Vad kul :) Då har vi ett stort projekt framför oss då ;)

Jag är oxå gärna med :D
Flyttade i helgen in i mina nya 2:a, så här skall inredas! :D

Jag flyttade in förra året men inte fått något gjuort än pga graviditet och bebis så nu ska jag börja göra vår 5a fin :D Så då är vi många som har något att göra! :D

Ja men va skoj :) Just nu är min lägenhet i ett enda kaus :P Lådor och hyllplan överallt, man hinner inte så mkt på vardagarna tyvärr då jag jobbar mkt.. Men nu håller jag på att fixa ordning i köket, så de är snart klart :)

Vad är era första projekt ni skall ta tag i ? :)

Vårt är stora sovrummet :D ! Det är min fristad ;)

Liknande trådar

Hästvård Förlåt för novell. Jag brukar inte rådfråga om sånt här över nätet men jag har stora problem med min ponny och vet inte längre villa...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
13 776
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 329
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 583
Senast: Intejag
·
Relationer Jag vet egentligen inte om jag borde skriva ner och posta det här men jag är verklige rådvill. Efter en turbulent vår med flera stora...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 443
Senast: Loons
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18