Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag måste sälja en häst på en auktion. Har lagt ut en för 1500 men den går inte förens om tre dagar så om jag hojtar till kanske någon kan vara vänlig och köpa den om ingen annan gjort det? :angel:

Det är en häst jag inte vill ha egentligen, dock min första egna avkomma, så jag kan ju köpa tillbaka den om ingen annan vill ha den. YlvaG är jag och hästen heter Laura tror jag :p

vill du ha den tillbaka?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Kan någon förbarma sig över mina tävlingar?
Lintas RC
Fälttävlan: 196.90% och 393.70% i uthållighet
Dressyr: mellan 228.60% och 457.20% i dressyr
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

anmält 2 av mina hästar till dressyren :) Fälttävlan kunde de inte komma in på dock.

Hade vi inte sån lista nånstans föresten?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Kl*

Fy fan vad störande! Åldrade en passhäst idag, i tron om att givetvis få ett pass. Men icke!
Läser man i guiden så står det såhär
■du får ett pass för varje häst över 30 års ålder som du skickar till himlen (max. 30 pass på 30 dagar)
Vilken med lätthet tolkas som att man max får 30pass/30dagar. Fine!

Men! Som de flesta vet, så är detta inte sanningen. Sanningen är den att efter - 10 - hästar så får du istället ett föremål värt ett pass. Om vilket det inte nämns någonstans alls. Vilket i sig är fördjävla fult av Howrse.

Vad som idag gjorde mig - ytterligare - förbannad var att jag inte fick ett förmål värt ett pass. Jag fick nämligen ett par guldsporrar. Och som vi alla vet nu så går guldsporrarna att köpa i butiken - för 6 diamanter. Dvs. 0,6pass. Värdelöst!

:mad::mad::mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

men attans vad svårt det ska vara och få dem blommor man behöver :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Knapp

Kan man inte flytta hästar från en box till en annan på sitt eget ridcenter? Eller riva en box? Hur gör man då?:p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl*

Kan man aldrig skicka en häst till himmelen som har filosofenssten?
Jag har en uranus/gaia häst som jag inte behöver. Ska jag sälja henne o till vilket pris i så fall?
Det är ett connemara sto, 38år, full tränad 100 bluppad.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

nej, hästar med odödlig sten kan aldrig dö ;)

Om du inte gjort alla målen, så kan jag tipsa dig om att behålla hästen, eftersom den behövs vid det 99:e målet :)
Annars har jag inte en susning vad de går för, vet att en del samlar på sådana hästar, så beror på vilka som köper den antar jag.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*kl

Hehe, nä tänkte mer om man kunde ta bort stenen eller göra nåt speciellt ;-)

Aha, tack för tipset! Dit har jag inte kommit än så då för jag behålla gammelhästen ett tag till då :-)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

men är inte dom speciella som har stenen??

"Tävling: Vinn 10 tävlingar med en häst född från Uranus och Gaia (inte speciell, inte gudomlig)"
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 722
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 049
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp