Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Åh, va kul! Vad heter du där? Kan tyvärr byta först imorgon... om du inte har nån smart ide hur man kan komma runt det... :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*knapplån*

förbannade unicorn!!!!!!!
köpte ett sto och sålde henne efter 6-7 försök då hon inte gav mig nått..
köpte en ny och har hunnit med 2 försök och nope ingen än..

dumma hästar!!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

tittade till mitt första sto nu och hon har 10 betäckningar och noll korrekta föl
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Åh, de där sabla enhörningarna! De kan vara riktigt besvärliga. Det första stoet jag köpte betäckte jag tills hon nästan var död och provade slösa en filosofen sten på henne men nej, inga hornföl. När jag sålde henne gav hon ett hornföl på första försöket. :devil:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Hur många fick du då?

Jag har inte fått än, men trodde att de skulle ge rätt ofta eftersom det står att de kommer överösa en med diamanter. Så jag trodde faktiskt att de skulle ge oftare än Jade, men det verkar ju inte så:p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag vet faktiskt inte. Det var på knappen där man låter de dricka som istället var en diamant. Tror inte det stod hur många man fick, utgick från att det bara var en...

Edit: fick just en till, den här gången via ryktaknappen...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Kl*

Någon som vill köpa Nyxpaket för 4 pass?
Har också femte elementet och Harmonipaket för bud! ;)

Kooooooom och köööööööp! :bump::angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Knapp

Är det jag som är blind eller används inte orkidén i någon brygd? (Ja, förutom som valfri då:P)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

nope, du är inte blind, ser inte det heller :p


Är det bara jag som märkt att all information ang. event inte kommer med till svenska versionen? Får ju gå till internationella versionen för att läsa mer om ändringar och sånt ... :s
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Och du heter? Kanske redan har dig som vän, vem vet ;) Har flera bukare som vänner där.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Vet inte om jag har dig som vän, heter zassoo där också! Jag reserverar en häst till dig. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 722
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 049
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp