Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Finns alla möjliga länder :)
Man kan ändra via flaggorna som finns högst upp till höger på sidan.
Själv använder jag bara svenska men kikar in på internationella ibland bara för att dom ligger lite före så kan man spåna lite vad som kanske kommer :D
Just nu verkar dom "plocka blommor" där...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*kl*

Hatar tiggarmail!

La ut en av mina halvdåliga Grand Prix hästar på auktion eftersom jag behöver pengar. Inom en timma hade jag fått 7 mail om att jag skulle reservera hästen åt dem så de kunde köpa den, gärna kunde jag få slänga med en annan häst också för samma pris...

Det bästa var dock spelaren som menade att om jag inte tyckte att jag kunde tänka mig att reservera denna häst åt henne så kunde hon ju köpa en annan av mina GP-hästar (som är betydligt bättre än denna) för nästan inga pengar alls...

Svarar ni på sådana mail? Jag kör på att låtsas som ingenting, mycket svarar jag på men kände att det finns gränser...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Usch, brygderna var verkligen trista den här gången. Knappt nåt som känns värt att slösa enhörningar och pegasuser på. Men visst, går färre pass i jakten på hästskor. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag brukar läsa, börja skriva ett ironiskt svar, inser att det bara är dumt och låter personen gå undrande tills saken är glömd. :D

Fast jag tror att det är bättre på internationella sidan, där får nog de största spelarna ta smällarna, det är ju betyligt fler spelare så det är lättare att inte bli sedd gissar jag.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Men det känns som det får finnas lite normalt hyfs hos folk? Inte så att de frågar om jag kan reservera den utan de kräver att jag ska göra det :grin:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Det blir många mail jag ignorerar, särskilt från personer som du beskriver, som "kräver" att jag ska sälja häst/sm mm. Även såna mail med mycket taskig text - de som inte ens anstränger sig att skriva ordentligt - varför ska jag anstränga mig att möta personens förfrågan då? :grin:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

hur orkar folk göra grand prix hästar dagligen? :crazy: Tänker på dem som främst är i toppen. Har jobbat med min nya Western-GP häst hela dagen känns det som, är inne på slutspurten med molntapparna, men jisses.... Tar ju en evigheeeeeeeeeeet!

/thud
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Behöver köpa en gammal häst (över 20) har dock inga pass. Nån som vill sälja en till mig och så får ni tillbaka den om ni vill efter 10 dar
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Vilken häst som helst, bara den är över 20 år? I så fall har jag en om du vill ha. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Kl

*Muttrar* skulle köpa ett pass via sms då jag fångade ett +1 ufo. Skickade iväg koden och efter 15 minuter inte ännu fått sms tillbaka :( brukar komma direkt ju..
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Surt! Jag fick smset, till slut, såklart efter att tiden gått ut för ett extra pass..
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Prata med supporten eller en moderator. Supporten tar någon dag oftast men jag tror det kan gå fortare om du pratar med en moderator och som i sin tur kontaktar någon. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Har skickat till supporten :) Nu har jag i alla fall fått ett pass i alla fall.. Men ville ju ha det där extra passet också..
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ja det förstår jag, att köpa ett pass med sms är ju dyrt men det blir bättre om man får det där extra passet.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Kl

Folk är ju roliga. En användare har två hästar inackorderade hos mig. Idag fick jag ett PM där h*n bad mig ge dennes Grand prix-häst en dusch. Som att jag är gjord av pengar och pass och bara kan slänga ut hur som helst?? Suck.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 722
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 049
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp