Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*kl*

Har ni sett vilka förändringar de har gjort på de vanliga målen när de gjorde den stora uppdateringen? Mycket lättare (och billigare) mål nu. Inget hitta ett y-horn i ett y-horn eller anmäl till Grand Prix. Bra då alla har en bättre chans att klara målen utan att slänga ut pass. Men jag hittar inte heller målet att avla en enhörning, det verkar också vara borta. Kanske lika bra så att de kan stiga i pris när färre avlar.

Själv tänkte jag avhorna flera om brygderna kommer hit, då blir det ju färre enhörningar också. De är ju så svåra att avla så jag tycker gott att de kan kosta lite mer. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Går det att plocka fjädrar av en pegas med guldäpple? Och förlorar den sitt guldäpple då? :confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Och man får inget äpple för det gissar jag. Då är det samma med enhörningar också då förstås. Attans. Nå, jag kanske offrar det ändå, vi får se. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

"A unicorn that has had its horn removed earns a Petal bonus that gives +12 in gallop, trot and jumping to the horse.
If the unicorn/pegasus was wearing a Harmony pack, then it's possible for free to chose a new Golden Apple in the pony or horse categories. "

;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Aha, det har inte jag hittat. Har inte letat heller förstås. :o
Bonusen är sak samma eftersom enhörningarna ändå är dåliga. Någon hade harmonipaket tror jag. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

de skulle verkligen ha fått försvinna.. hänger med på dessa båda målen sedan länge. hitta y-horn e ju hopplöst då inga pass finns och enhorningsavel har jag ju redan bedrivit, det ska tydligen göras en gång till. pluss det arma lek med fölen målet som jag låtit vara över 6 månader...
känner att jag inte orkar just nu igen..
dessutom tycker jag att jag hade nåt annat mål ännu.. kanske jag hallucinerar.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Enhörnignsmålet var visst kvar såg jag nu, fattar inte hur jag missade det tidigare. Nå, andra ändringar är gjorde iaf. Tydligen hade jag det rätt förmånligt när jag gjorde målen för jag fick häst med harmonipaket för något mål. Har sett att det gnällt över sånt i forumen.

Men om du vill ge delad kontoförvaltning så kan jag hjälpa dig att leka med fölen, om du har två föl och du kan ta bort delade sedan. Om du inte litar på mig kan säkert någon annan bukefalist hjälpa dig på det viset. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

såg att jag hade en häst med inaktivt guldäpple - eftersom jag inte spelar där, utan mer medlem för att leta information, om det var nån som ville ha pållen istället ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Du kan alltid kontakta mig där, så kan jag ta en titt på pållen :D. Heter Nostie både där och på svenska versionen
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*kl*

Fler frågor om att ta bort vingarna. Är det någon som har koll på hur det blir med bonusen om man sedan ger hästen Medusas blod på nytt? Förfaller den eller blir den kvar?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Men blir bonusen som hästen fick när jag tog bort vingarna, blir den kvar eller försvinner den?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Äntligen! Min spanska mustang är tam och jag har fått min palomino Sleipner! :banana:

Väckarklockan ringde strax före 4 så jag skulle ha en chans att få en placering i topp 20 i alla fall. Och jag var visst inte ensam om det, det var massor med mustang-tämjare i farten då. :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Nån som är intresserad av några mustanger? Dom är hyfsat bra!
Har två stoföl (borkfärgade med fläckig blanket)
Ett vuxet sto (cremello)

Eller en enhörning?
Fjordhingst med guldäpple.

Eller ett guldäpple? Bara föremålet alltså :D
Har Helios stråle också och 2 Gripar.

Ursäkta för enbart säljannons, men försöker bli av med lite pållar och saker!
Gäller svenska, heter cambodia :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 722
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 049
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp