Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag har en känsla av att det där jäkla spelet är galet beroendeframkallande :devil:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jaha då är man typ pank igen då jag köpt upp hästar till min första satsning i western gpn. Ska ha den där fontänen=)

Nu blir det att leta morfeus och ungdommens vatten=) Och hoppas bli av med några passhästar=)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Och anpassade UFON? Eller UFO över huvud taget?

Riktigt dålig hjälpsektion i spelet måste jag säga.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Kringflackande hästar var ett event då man kunde samla dessa hästar.

Ufo är såna "flygande" saker som man ser på skärmen ibland, vilket kan innehålla allt från äpplen till sm-föremål. Spelare med pegasus konto kan ha anpassade ufon på sin personliga sida, då de själv kan välja vad andra spelare har chans att få från sitt eget konto.

lite luddigt beskrivet, men hoppas du förstår :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Helt plötsligt dök det upp en ny häst hos mig? :confused: Jag har inte gjort något som gör att jag ska få den vad jag vet :o Men det är väl bara att tacka och ta emot och inse att jag har ännu sämre koll på vad jag pysslar med :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 720
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 049
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp