Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

rofl, fick ett mejl med en 'order': "ressa [hästen] för 50,000 till mig."

med tanke på att hästen är på *auktion* som är budad på, kan man inte avbryta, vilket jag förklarade.

fick då tillbaka: "ressa [hästen] för 50,000 till mig okej"

jo tjena, ska jag skriva om koden till howrse eller vad? :grin:
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Man får lite intressanta PM ibland :p


Fick intressant PM igår (ursäkta om det är någon här som skickade). Hon undrade om jag skämdes att jag var så gammal (över 25 år) och spelade howse bland vänner och där.. :rofl: Så min fråga till er, skäms ni att ni spelar och vet vänner det?
Mitt svar nej inte ett dugg och kompisar är väl medvetna att jag spelar. Även pojkvän :D Känner mig nästan gammal nu oxå lol
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

det är väl inte värre än och spela spel som World of Warcraft, Sims eller Halo eller nåt egentligen? Spel som spel.. liksom :grin: (dessutom finns det väldigt få bra hästspel, så man får ju ta tillfället i akt)

Skäms?, nej - min mamma och hennes sambo vet om det "hästspelet nu igen?" *skakar på huvudet*, och en annan jämnårig vän som jag tvingade att gå med så jag kunde klara målet "bjud in en vän" :p

(och är över 25 med)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Skäms och skäms...
Min sambo vet att jag spelar, och vi kan diskutera enhörningsavel och sm-föremål tillsammans (fast just nu mest vildhäst-tämjande).
Men vänner? Dom skulle inte förstå :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*kl*

Skriver för att hitta tillbaka tråden. Mitt spel ligger lite på is just nu.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Även jag är över 25 år. Min sambo suckar lite över spelet, men det är allt. Han är rätt tålig :).
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ni är ju bara småbarn ;) Själv är jag över 30... :o

Min sambo vet om det, han brukar roat fråga om "jag klappar hästarna igen".
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Är det nån av er som är i toppen av GP? Hur länge kan en och samma häst stå sig i konkurrensen?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag är 25, mitt ex hjälpte till och påminde om enhörningsavelstiden och mamma brukar oooh:a åt fina pälsar och bakgrunder när jag spelar hos dem. Jag har dock extremt ickespelande vänner så det har liksom inte varit läge att prata howrse... :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag är 24. Pojkvännen är van vid att jag blir besatt av olika mysko facebookspel i perioder, så Howrse blir nog inget han höjer ett ögonbryn åt. Har inte gjort hitills i alla fall.

Han är dock förundrar över hur jag "klappat grodorna" hela tiden när jag spelar Pocket Frogs på ajfånen. Eller när jag av lycka utbrister vilken fin Glass Croma Magus jag precis blev "giftad", precis vad jag behövde för det och det uppdraget :angel:

Så min är härdad. Grodor, hästar same shit liksom :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag är 23 och spelar :D Min pojkvän vet om att jag spelar, jag ville inte riktigt erkänna det först men han kunde inte undgå att märka det när jag satt och spelade hela tiden i början. Sen hjälpte han mig att påminna om enhörningstiden :D Han spelar mycket själv (dock inte hästspel :angel:) så han är inte så förvånad. Han tyckte mest det var märkligt att hästarna kan vara odödliga, eller ha gripar som husdjur... :p
Mina vänner vet inte om det, eller jo en, men hon har själv spelat det. Övriga ser jag ingen anledning att berätta för sådär ut ur det blå, skulle de fråga vad jag gör om jag spelar skulle jag självklart berätta.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag är ju 35 och började för att dottern ville. Hon har iaf alldeles för många hästar, det tar ju sån tid att sköta om dom.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag är snart 25 jag med, och pojkvän och vänner vet att jag spelar. Inget jag skäms över faktiskt. Spel som spel liksom;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag är 33 år och några vet att jag spelar. De flesta tycker jag är tokig för de är som jag var innan jag hittade Howrse, dvs helt oförstående för spelens dragningskraft. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

skäms gör jag verkligen inte, jag är 23 och spelar väldigt mycket, pojkvännen som är 24 spelar minst lika mycket som jag :p
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

har problem med målet att sälja en häst för 10 000, får väl göra som vanligt och köpa en av dottern och hon en av mig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 720
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 049
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp