Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Oj, glömde bort att kolla här. Men är du kvar får du gärna hjälpa mig. Reservera för 652 000 till dramatik :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

den är ute nu på försäljning ;)

och kl

är det någon som vet vilken moderator som är "snällast"? Har något att fråga och vill helst prata med en som är 'seriös' :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Har hittills inte fått något svar via sms om nån kod, så jag har pmat en moderator nu.
Lite pengar fattigare och två pass uteblivna känns surt.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag måste sälja en häst på en auktion. Har lagt ut en för 1500 men den går inte förens om tre dagar så om jag hojtar till kanske någon kan vara vänlig och köpa den om ingen annan gjort det? :angel:

Det är en häst jag inte vill ha egentligen, dock min första egna avkomma, så jag kan ju köpa tillbaka den om ingen annan vill ha den. YlvaG är jag och hästen heter Laura tror jag :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Tack för hjälpen, lägger ut den åt dig igen om 10 dar, är det ok? eller kan man lägga ut den redan nu fast du inte kan köpa den förrän om 10 dar?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Tror du måste vänta 10 dagar innan du kan lägga ut den. :) Så den 13e eller nåt blir det väl.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Skulle behöva hjälp med passköp. Reservera häst för 110000e. Kommer online först ikväll eller imorgon igen, så ingen jättebrådska.
Tack! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Nån som vill köpa ett poseidonpaket för 2 pass? :idea: (har två)
Har även ett Guldäpple för 1pass...

Behöver desperat ett till pass för att kunna köpa en häst :D
Vill helst inte köpa pass, för då kommer jag bara göra det igen och igen och igen... :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 722
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 049
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp