Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

varför kan min förbannad häst inte vinna tävlingar för ... 20 silver, 10 brons och 0 guld. :crazy: Folk får sluta med att tävla med sina julgranshästar nu tycker jag :p

vill 100 bluppa mitt nya sto ju! /frustrerad
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

ahaaa :idea: Tack! Det stod att jag inte behövde någon stalldräng för jag har bara fyra boxar :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Hej! Jag har försökt logga in flera gånger på Howrse,men alla bokstäver bara försvinner.Någon som vet om det är Howrse server eller någon annan information.

Jag brukar få samma problem, prova gå till svenska startsidan (klicka på svenska flaggan) och logga in där.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ah, sant - det glömde jag bort - du behöver inte anställa någon stalldräng förrens du har 20 boxar. :) Howrse egen stalldräng sköter sysslorna vid uppdateringen av spelet. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ah, sant - det glömde jag bort - du behöver inte anställa någon stalldräng förrens du har 20 boxar. :) Howrse egen stalldräng sköter sysslorna vid uppdateringen av spelet. :p

:eek: Jag anställde ingen stalldräng först men då blev boxarna katastrofala, anställde en efter några dagar/nån vecka och då steg standarden.
Så howrse-stalldrängen verkar lite lat... :angel:
Nu har jag anställt mig själv. :cool:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Renligheten uppdateras bara en gång om dagen :) Tror det är 2% per dag, om jag inte har helt fel.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Fast det var inte bara renligheten, det stod nåt om att de var totalt förfallna eller nåt...men det blev ju mkt bättre när jag anställde en stalldräng.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Konstigt :S. Har aldrig haft det problemet med mina boxar. Har 17 boxar och ingen stalledräng.

På tal om Grand Prix trodde jag aldrig att jag skulle få en fontän. Har bara två hästar jag anmäler till grand prix och min bästa placering i en tävling blev 51:a i Barrelrace. Kom ändå på 38:e plats i rankingen så kanske är lättare att få placering i western då :).
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ja det stod nåt sånt när jag skulle ställa hästarna i boxarna (har egna hästar i mitt stall).
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Haft ett annat nick och följt tråden flitigt men har helt glömt av lösenordet så använder nu detta namnet :)

Ser att några nya har hittat hit, alltid roligt!! Jag heter ljusdalen och ni får gärna lägga till mig som vän på Howrse :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jo jag vet :p , på boxsidan stod det bara 1% förfallna men när jag var inne på hästarnas sidor och skulle ställa dem i box så stod det "boxen på stall samara-centret är jättesmutsig och totalt förfallen" eller nåt liknande.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Nu har jag äntligen lyckats blupa upp min häst!

Även om jag inte ska sälja henne så vore det ändå roligt att veta vad ni tror att jag skulle få för henne på försäljning? :D En connemarapegas.

Blup: 100.
Genetisk potential: 350.
Färdigheter: 474,09.
Totalt 25 tävlingssegrar tagna i samtliga discipliner i engelsk ridning och cirka 2 800 equus intjänade.
Hon är min registreringsmärr så hon har de bonusar som medföljer där.

Lily, du har ingen hingst åt henne? ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag har en connehingst :D men den är nog helsyskon till ditt sto. (Iofs spelar det väl ingen roll, man kan linjeavla hur mkt som helst på howrse ju...)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL

Ni kanske kommer ihåg att jag av någon dum anledning bara döper mina enhörningar till namn som börjar på I?
Eftersom det är många nya i tråden kanske ni har fler namnförslag? :)

/Crossline, som nyss döpte en enhörning till Iller...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 049
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp