Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Kl.

Hur sätter man värdet på en häst när det inte finns speciellt många fler av samma ras, typ och med typ samma saker som följer med den? Vill kanske sälja min enhörning :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Min häst flyttade sig längst ut till vänster på sin sida, hur får jag tillbaka den?! :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Då vet jag tyvärr inte.. =/

Kl*

Jag måste säga att jag är happi över ett köp jag gjorde - en SÄ-häst som jag inte hade i min samling, 1pass och 500e, nu hade säljaren skickat en kronos till mig också, på köpet! :banana:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

är det någon som har 2 molntappar och som är villig att byta mot något följande? :)

x2:
Filotes klapp
Plutos pergament
Svart orkidé
Akilles häl
Krösus gåva
Helios stråle
Pandoras ask
Harmonipaket (x1)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Om du inte fått tillbaka hästen där du vill ha den så brukar det gå att flytta den vid nästa inloggning. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Vad är SÄ-häst för nåt?

Edit: Och ÅP-fångare?

En SÄ-häst är en häst som fått en begränsad guldäppelpäls som sedan fått maximalt antal användningar.

En Åp-fångare är en skräphäst som man (åtminstone jag) låter gå lektioner och lite tävlingar enbart för inkomsten varje dag, i hopp om att hitta ÅP.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Vad är SÄ-häst för nåt?

Edit: Och ÅP-fångare?

En ÅP-fångare, ÅldringsPoäng- fångare,är en häst du har för att plocka ÅP när den vaknar. Du typ ryktar den, tar lektioner, ställer på äng och nattar. Då tjänar den in lite pengar på lektionerna och kanske hittar en ÅP om du har tur.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 049
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp