Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Wihooo för första gången har jag fått fontänen! :laugh: Har aldrig riktigt satsat på Grand Prix innan men nu håller jag på och tränar upp några hästar. De är långt ifrån färdiga (äldsta är 18 år) men jag lyckades placera mig som nr 76 i veckans ranking :banana:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

är supernöjd över mig 19e plats i western grand prixn men retar mig att jag inte han träna klart lussen.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

19e plats är ju jättebra! :) Själv kom jag på plats 143 i western gp trots att jag anmält rätt dåliga hästar. Det är nog inte jättemånga som satsar på western gp:n.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Fråga:
En av mina hingstar som jag försöker hundrabluppa, han är inte tio år än, och inga av hans främsta egenskaper är fetade. Men två av de egenskaperna får jag inte lägnre + i när jag tränar :confused: Är han fullärd i de då, eller tar jag fel ridturer?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

En fråga till
När man går in på någons sida så strår det ibland "anpassade ufon", vad är det??
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Du får färdigheter genom att träna, rida och tävla. Förmodligen har du tävlingar kvar att göra :)

Anpassade ufon kan de som har pegasus-konto göra, vilket är som det låter; spelaren väljer själv vad dem vill "ge" bort på deras sida (SM, spillning, bonusföremål), sen gäller det bara för de andra spelarna att komma in på sidan och hoppas på tur och få "ufot". ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

ok, då är jag med :) Så det finns liksom en maxgräns för hur mycket färdigheter man kan få på varje moment (träning, lektioner osv)?

Aaaah, smart! Allt för att få så mycket besök som möjligt då?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Hej! Jag är en total nybörjare och hittade den här sidan.Jag har bara spelat i tre dagar och kommer antagligen att ha en massa frågor,så jag är glad att jag hittade detta forum.Det första jag undrar över är hur jag lägger in ett kort på min profilsida här.Har skrivit lite på min sida men fattade inte hur jag skulle få in min bild.
Har samma namn på Howrse som här.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

När hästen har fetstilat sina egenskaper, så kan du inte få mer, nej. Dock är ridlektioner ett undantag, då det ger färdigheter fram till att hästen är 25 år - Därav att man använder molntappar för att minska åldern och få ut mer ridlektioner till en grand prix häst exempelvis :)

lite grann ;) +så kan jag ge bort saker som jag inte använder som jag har i stora mängder :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

En avatar menar jag.Sen undrar jag hur lång en natt är i realtid om man inte vill använda ÅP.
Tack för svar.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

För att få en avatar får du gå in på profil > mitt konto, och klicka på fliken "personlig information". :)

Spelet uppdateras kl 4 nattetid om man inte vill använda ÅP för att åldra sina hästar.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Vart hittar jag instruktionsmanualen för ridcenter? Kunde inte mptstå att köpa pass för att kunna öppna ett center :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Och massa dumma frågor gällande ridcenter :D
- När kan man odla olika grödor?
- Hur ökar man renligheten på sina ängar och boxar?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Nån som har en häst med silveräpple-pälsen "Tindra" som kan tänka sälja, helst en shettis :)
Maila cambodia på svenska howrse, så ska jag se vad jag kan skrapa ihop, vill verkligen ha en sån!!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

instruktionsmanualen hittar du via spelhjälpen.

grödor:
Morotsfrön vår
Vetekorn sommar
Kornfrön vår
Havrekorn vår
Frön av rova sommar
Passfrön höst
Äppelfrön höst
Linfrön vår

Renligheten på ängar ökar du genom att lägga dem i träda.
Och du måste anställa stalldrängar som gör rent boxarna ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Hej! Jag har försökt logga in flera gånger på Howrse,men alla bokstäver bara försvinner.Någon som vet om det är Howrse server eller någon annan information.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 724
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 049
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp