Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Någon som vill ha husdjur? Jag gissar att jag inte kommer att hinna skicka efter fler gåvor, eftersom eventet tar slut imorgon... Så om någon vill ha något av dessa djur så skrik till. :)

Jag har:

Ekorre x3
Fenix x6
Fjäril x3
Får x1
Gasell x1
Giraff x3
Grip x6
Groda x4
Hippogriff x3
Hund x2
Sköldpadda x5
Spöke x2
Uggla x1

(För visst går dessa att ge som gåvor? Har inga byten kvar...)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Du måste se till så att du även har ängar att ställa hästen på samt strö i boxen. Allt finns i butiken för centret.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Sen är det väl så (rätta mig om jag minns fel) att man måste vänta tills nästa uppdatering innan boxen blir renare och det läggs in strö i den?
För även om man ser till att det finns strö, så läggs det inte in i boxen på en gång.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag vill gärna ha en gasell :D Vet inte om man kan ge dem som gåvor för jag har bara spelat i några dagar. :D
Användarnamn Samara.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag skickade en vänförfrågan, men jag är osäker på om det går att skicka gåvor innan man varit medlem ett visst antal dagar.
(Självklart är jag för senil för att komma ihåg hur många och om det verkligen är så :p)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

*fniss* Nädå, jag tror dig. :angel:
Det skulle inte jag heller... (För x antal timmar sedan... :o)

Gick förresten inte att skicka någon gåva till dig, så du har nog varit medlem för kort tid för det. Sorry!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Har också skickat!

Såg idag när jag loggade in att jag fått bud på en av hästarna jag la ut på auktionen, riktigt nice måste jag säga!

Husdjuren går inte att skicka som gåvor är jag rätt säker på, iaf kan inte jag det!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Nu är husdjurs eventet slut, men jag har saker på väg hem. Får jag dom ändå? Stog inget om det i det pm man fick, och enligt vad de skriver på forumet så får man det, men är inte säker på att det stämmer. Har liksom en TW på väg + lite annat jag gärna vill få hem.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 725
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 301

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp