Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag funderar nästan på att lägga de få kronorna det kostar för att köpa 1pass (blir ju två för första gången man handlar). Men det går emot mina principer helt att ett spel inte får kosta xD

Men vill bara kunna köpa in lite nya hästar och auktionerna suger :o
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Men va tusan, tänkte lösa det lite snabbt med att göra ett av deras "partner erbjudanden" och sen växla diamanterna mot pass.
Blev medlem på nån sida där man skulle svara på en undersökning = behöver inte skicka hem nått. Men finns ju ingen undersökning att svara på, bara en massa annat trams >.<

Åh blir så sur, nu har jag lämnat ut alla mina uppgifter i onödan :mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

De där partnererbjudandena är lite skumma tycker jag, har gjort några men det kommer ju en hel del skräpmail efter det kan jag lova. Hade väl inte räknat med annat iofs, så blir det ju genast när man lämnar ut uppgifter.
Sen får inte cookies vara blockerade alls om man ska få diamanterna, inte ens tredjeparts cookies får vara blockerade, mycket viktigt.

Det går inte heller att växla diamanter mot pass, bara tvärtom. Och jag tror inte att affärsnyckeln går att köpa för diamanter, det är pass som gäller.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jo att jag nog får skräpmejl det är jag medveten om. Okej men hur tusan tar jag reda på om jag har blockerat cookies då? Hittar inte det i firefox nämligen.

Men som jag fattade det kan man växla in 10diamanter till 1 pass? Är det alltså tvärtom? :o Då var det ju skit iaf, hade inte behövt fråga supporten isåfall >.<
Läste nu att det visst var så, jag hade fattat det som det var tvärtom. Men skit då, då får jag helt enkelt vänta 7dagar innan jag kan göra något alls just nu :(
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag har faktiskt inte heller hittat det i firefox så jag använder safari istället just när jag gör sånt, annars spelar jag i firefox. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

-raderat-

Löste det under Inställningar - sekretess
Sen väljer du i rull listan Använd anpassade inställningar för historiken och där är det bara att fylla i så du godkänner det :)
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Tack! :)
Det där hade jag aldrig hittat och som jag har letat! :eek:
Fattar inte hur jag kunde missa att klicka där faktiskt, har ju letat överallt tycker jag.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Inga problem :)

Jag letade runt som tusan med men tillslut så, letade liksom efter namnet cookies, tänkte inte att det skulle stå kakor... :cool:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Fast jag kommer nog att få leta nästa gång också, de där inställningarna som jag vill ska synas verkar inte synas nästa gång jag öppnar Inställningar - Sekretess. Firefox ändrar tillbaka till det jag inte vill ska synas. :mad:
Alltså, cookie-inställningarna är de samma men jag ser inte inställningarna direkt utan bara samma gamla skit som alltid, texten om att jag kanske vill rensa historiken eller kakor.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Men skit då, då får jag helt enkelt vänta 7dagar innan jag kan göra något alls just nu :(

Kolla på försäljningarna om där finns någon häst närmare 30år (dödlig) som du kan köpa billigt och åldra ihjäl - då får du ett pass. Två sådana så är du hemma och har inte behövt betala några riktiga pengar alls. ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Smart! Att jag inte tänkte så långt :idea:

Det var dock inte gott om dom, och priserna var ju där efter. Jaja det är värt det antar jag :)
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag fångade ett ufo o skulle få ett extra pass om jag köper inom 30 min men hade inte tillräckligt i telefonen så fick ladda kontantkortet och då blev jag utloggad o nu kommer jag inte in :devil: Den tar bort inloggningsnamnet o lösenordet efter några sek, hinner aldrig skriva in båda. :mad:
Nån som vet vad problemet är?
Iofs är det bättre att inte köpa pass... :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ingen aning, jag blir iaf inte utloggad. Jag tänkte faktiskt ha köpt några pass nu men har inga pengar på kontokortet så skiter i det, vill inte slösa från mobilen :o

Hade sagt innan att jag inte skulle köpa pass nånsin så det var nog bara bra att jag tömde kortet häromdan :o
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag kunde logga in via startsidan. :banana:

En fråga till er som spelat längre: Hur höjer man blup på hästarna, mina har typ -98 i blup :o Ser att en del har +100, hur sjutton når man dit :confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

100blup får hästen när den vunnit 20tävlingar, har fetstilat i alla sina tre bästa färdigheter och fyllt 10år. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 725
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 301

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp