Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Såg att du Nizhoni hade lagt ett bud, kanon snällt verkligen :)

----------------------

Nu vill jag bara få tillgång till direktauktionerna så jag kan köpa lite nytt avelsmaterial!
Håller på att bluppa klart en häst jag bytte kön på med, men tar så förbannat lång tid och är rätt tråkigt :o
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Så lite så, bara roligt att kunna hjälpa till. :)

Du kan köpa en affärsnyckel för två pass om du vill komma framåt lite snabbare, då får du tillgång till alla försäljningar samt kan starta ditt ridcenter. Ju tidigare du kan starta ditt center, desto bättre. Det behövs massor med tid för att odla för att få in equus innan du köper boxar och tar in inackorderingar. Att köpa spillning, göra till gödsel och sen sälja till butiken ger också extra equus, liksom att anordna nybörjartävlingar. Tror att även tävlingar för gudomliga hästar ger equus när de startar. Tipsen står även på mitt ridcenters sida. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jo det vet jag, men har inga pass och tänker inte lägga ut vanliga pengar på det :P

Hade ju ett annat konto innan men glömde bort det så det är raderat nu.
Får helt enkelt vänta tills jag har behörighet :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Finns det någon här som har gaseller över? Jag behöver 5 stycken. :)
Jag har ett byte ute om 5 hippogriffer mot 5 gaseller men ingen har nappat ännu, vore bra om jag lyckades skrapa ihop dem. Självklart mot någon form av betalning. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag behöver också en gasell :D Har ett byteserbjudande ute om en gasell mot en grip. Om nån vill byta vore det snällt. Jag heter Samara där.

Har även
ekorre
fjäril
får
kanin
sköldpadda
uggla
zebra
att byta mot men kan isf inte byta förrän i morgon. :(
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Har lagt om bytet som ligger ute, kan även byta mot annat om någon vill det. :)
Kan ge tex drakar, spöken eller hippogriffer. Även equus/pass går bra.
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Hallå, gott folk! Här är en gammal howrsespelare som efter ett långt uppehåll fått för sig att försöka skaka liv i sitt gamla spel igen. ;)
ThBet heter jag där och just nu vet jag inte riktigt vad jag pysslar med. Jag har glömt det mesta, tror jag. Haha!
Kul att se att det kommit nya raser, alla andra nyheter har jag inte hunnit läsa om/lära mig ännu. Pust och stön! Synd att sitta med en massa skithästar nu igen. Jag som låg rätt bra till innan... Jaja, den här gången vet jag inte om jag har lust att lägga lika mycket tid och pengar på spelet, men jag hade visst några pass kvar och var inte helt utfattig när det gäller equus.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Välkommen tillbaka! Qamilla heter jag på svenska sidan, startade precis upp igen efter att ha glömt av mitt gamla konto :o

----------------

Någon som vet hur mkt man säljer tillbaka de olika djuren för?

Kanin = ?
Get = ?
Höna = ?
Zebra = ?
Svala = ?
Katt = ?

Ska försöka byta bort allt annat men behöver räkna ut om jag verkligen tjänar på det ^^
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

När man återförsäljer något till butiken brukar man få halva inköpspriset:) Måste väl gälla husdjur också, tror jag iaf:p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Tack snälla du! Jag lägger upp ett byte, med något husdjur du vill ha istället och sen accepterar du det. :)
Just nu har jag ett ute med hippogriffer mot gaseller.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Tack snälla du! :banana:
Vill du ha något annat emellan också, eller var hippogrifferna nog bra? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Jag startade ett eget ridcenter med en box, har en egen häst där. När jag ska ställa hästen på ängen eller i boxen så står det att ängen är i "oacceptabelt tillstånd" och boxen "pytteliten och totalförstörd" :eek:
Förstår inte hur jag ska göra dem fina... :o
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Låter inget vidare :o

Vet inte vad som är fel, har inget ridcenter och kan tänka mig att det ändrats mkt sen mitt gamla konto.

Vad heter du föresten, har inte dig på vänlistan såg jag :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 726
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 301

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp