Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

sådär, då har man skickat efter Neptunus, nu kan man strunta i de sista dagarna :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Grattis :)

Jag ska skicka efter en TW, skickade precis efter harmonipaket men behöver fortfarande 2 fjärilar för en TW.
Sen blir det nog inget mer för mig, kanske lite smått om det ramlar in fler djur.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Grattis :)

Jag ska skicka efter en TW, skickade precis efter harmonipaket men behöver fortfarande 2 fjärilar för en TW.
Sen blir det nog inget mer för mig, kanske lite smått om det ramlar in fler djur.

Jag har två fjärilar till övers om du vill ha? Lägg ut ett byte på säg en katt mot fjärilarna och pm:a mig på howrse så fixar vi det! Heter santox där!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag brukar sälja dem.

KL
Jag undrar, de saker man skickar efter som kommer komma till en efter att eventet slutar, får man dem ändå?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ja, det får man:)

Knapp

Fy vad jag stör mig på att de tagit bort så att man inte längre kan välja stuteri under hästen man är inne på. Är på väg och ska klicka där hela tiden, men så är där inget att klicka på. Använde visst den genvägen mer än vad jag trodde i och med att jag tydligen har en vana att ta den vägen:mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Håller verkligen med. Vill också ner och trycka hela tiden. Förstår inte varför de tog bort det :S. Finns ju inte alls lika smidiga sätt att komma åt sina hästar.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

men för sjutton, varför har dem gjort så :eek:
Det var ju ett utmärkt sätt att gå vidare till de hästar man ville gå till :mad:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl*

Är på mål 27 (eller egentligen typ 36 men har det kvar). Sälja en häst på auktion. Någon som har lust och köpa nån av mina för 500, har två ute för det på auktionen.
Kan köpa något tillbaka om ni inte vill gå miste om pengarna och har någon skit häst ni vill bli av med ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

KL*

Då jag efter flytt inte har haft tillgång till internet annat än över telefonen förrän nu så har jag helt missat det här eventet... Därför har jag en drös husdjur som jag kan tänka mig att byta/sälja om någon söker något särskillt!

Drake
x 2
Ekorre
x 2
Fenix
x 4
Fjäril
x 1
Får
x 2
Giraff
x 1
Grip
x 1
Groda
x 3
Hund
x 3
Sköldpadda
x 4
Spöke
x 1
Uggla
x 3
Zebra
x 4

Hojta till isåfall! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Heter Qamilla :)

Idag blir det sälja av alla onödiga djur för mig med, har skickat efter allt jag hinner!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 727
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp