Stora Howrsetråden nr 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl

Lägger till mig :)

Nizhoni - Sleipner (Föder upp araber i topp på svenska versionen! Lite arabhorn också om tid finns)
dramatik - dramatik (föder endast upp tinkerhorn just nu)
hemlig - mysfilt (stiltje i uppfödningen just nu, men har fjording och connemara som grund)
Linta - Linta
0therwise - Otherwise (kört lite allt möjligt men har nu PRE, curly och knabbar)
Crossline - Crossline (Enhörnings shettisar, plus annat bös)
Humla - tigerlilja
Beckie - beckaneesen (föder upp PRE och lite Paint)
Ces - Siri1 (föder upp lusse hästar mestadels)
Mirtai - mirtai
Digbil - Deekin
Fishli - Fishli (samma på Internationella)
zassoo - zassoo (föder upp paintar samt lite annat smått och gott)
Santoxen-santox (föder upp fjordingar samt IC, PRE och knabbar i liten omfattning)
Flavor - Qamilla (föder upp PRE - precis startat)
Lily- Lily84 (föder upp Connemara vanliga+horn och lite Curly)
Punakha1-Punakha (mest Holsteiner avel, lite hanno kanske nåt mer senare)
Tscabo - *Rapidash* (Föder upp welshponnyer)
Lazetti - Lazetti (föder upp shettisar och lite curly)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Lägger till mig :o

Nizhoni - Sleipner (Föder upp araber i topp på svenska versionen! Lite arabhorn också om tid finns)
dramatik - dramatik (föder endast upp tinkerhorn just nu)
hemlig - mysfilt (stiltje i uppfödningen just nu, men har fjording och connemara som grund)
Linta - Linta
0therwise - Otherwise (kört lite allt möjligt men har nu PRE, curly och knabbar)
Crossline - Crossline (Enhörnings shettisar, plus annat bös)
Humla - tigerlilja
Beckie - beckaneesen (föder upp PRE och lite Paint)
Ces - Siri1 (föder upp lusse hästar mestadels)
Mirtai - mirtai
Digbil - Deekin
Fishli - Fishli (samma på Internationella)
zassoo - zassoo (föder upp paintar samt lite annat smått och gott)
Santoxen-santox (föder upp fjordingar samt IC, PRE och knabbar i liten omfattning)
Flavor - Qamilla (föder upp PRE - precis startat)
Lily- Lily84 (föder upp Connemara vanliga+horn och lite Curly)
Punakha1-Punakha (mest Holsteiner avel, lite hanno kanske nåt mer senare)
Tscabo - *Rapidash* (Föder upp welshponnyer)
Lazetti - Lazetti (föder upp shettisar och lite curly)
bitte0007 på svenska. Föder upp araber.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Samma här, har 5 resor kvar som måste skickas iväg. Men måste vänta tills lite saker kommit hem, så jag hoppas jag hinner:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag kommer inte satsa på att få Neptunus, kommer aldrig hinna, bara skickat en omgång djur.

Har fortfarande en massa jag kan tänka mig byta, mina kompisar som spelar med (har ej buke) har också en massvis de kan tänka sig byta bort.
Någon som behöver något speciellt? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag har 6 resor kvar, enligt mina beräkningar ska jag klara det men det gäller ju att jag räknat rätt. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

jag har 7 resor kvar och nu fattas det lite djur innan jag kan skicka iväg efter nya saker.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag letar efter struts, hipogriff och drake:)

Tillägg:
Det dumma är väl bara att det blir svårt att byta eftersom man väl inte kan reservera husdjursbytena?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Det har jag inget av alls :o

Jo det vet jag, men tänkte att är man ruskigt snabb så hade det kanske gått. Men blir nog svårt ändå, tycker faktiskt man borde kunna reservera :/
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Ja verkligen, den enda jag hittills skickat efter var lite rovor bara för att jag hade svalor till förbannelse.
Nu har jag inget att skicka efter och vill inte byta till mig något jag verkligen inte vill ha heller. Hade kunnat byta till mig vad jag ville med dom jag känner som spelar, så hade ju verkligen hjälpt om man kunde reservera.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Jag letar efter struts, hipogriff och drake:)

Tillägg:
Det dumma är väl bara att det blir svårt att byta eftersom man väl inte kan reservera husdjursbytena?

Nej, det går ju inte att reservera så man får lägga ut ett helt vansinningt byte ( t ex. 5 zebror mot 1 hund), sen om någon annan tar det istället innan man hinner göra bytet, så vinner ju alla på det :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Nizhoni - Sleipner (Föder upp araber i topp på svenska versionen! Lite arabhorn också om tid finns)
dramatik - dramatik (föder endast upp tinkerhorn just nu)
hemlig - mysfilt (stiltje i uppfödningen just nu, men har fjording och connemara som grund)
Linta - Linta
0therwise - Otherwise (kört lite allt möjligt men har nu PRE, curly och knabbar)
Crossline - Crossline (Enhörnings shettisar, plus annat bös)
Humla - tigerlilja
Beckie - beckaneesen (föder upp PRE och lite Paint)
Ces - Siri1 (föder upp lusse hästar mestadels)
Mirtai - mirtai
Digbil - Deekin
Fishli - Fishli (samma på Internationella)
zassoo - zassoo (föder upp paintar samt lite annat smått och gott)
Santoxen-santox (föder upp fjordingar samt IC, PRE och knabbar i liten omfattning)
Flavor - Qamilla (föder upp PRE - precis startat)
Lily- Lily84 (föder upp Connemara vanliga+horn och lite Curly)
Punakha1-Punakha (mest Holsteiner avel, lite hanno kanske nåt mer senare)
Tscabo - *Rapidash* (Föder upp welshponnyer)
Lazetti - Lazetti (föder upp shettisar och lite curly)
Laeikinois-Laeikinois (främst frieser enhörningar, och frieser. annars ligger uppfödningen på is just nu.)

la till mig.:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

kl*

La till ganska många av er som vän :)

Det är tråkigt att sitta och vänta på att kunna använda auktionen, fattar inte varför jag skit i mitt förra konto så det raderades...

Nu är en kronostimer och sporrar på väg till mig, vad har ni skickat efter?

Såg att några av er föder upp PRE, är det nån som kan tänka sig att låta mig få betäcka ett sto för en billig peng?
Vill få fram ett sto med lite högre blup jag kan avla på men får bara hingstar... Och de som ligger ute för offentlig betäckning känns lite väl i plånboken.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 7

Tack Otherwise! :) Blev ju tyvärr ännu en hingst men funderar på att byta kön på den :o Fick 444,59 i GP så skulle vara ett helt okej sto att avla vidare på och bygga upp aveln :)

Nu har jag fullbluppat första, gick förvånansvärt lätt att vinna 20 tävlingar måste jag säga :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 727
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det återigen dags för en lektion på privatlektionsstället vid världens ände. Jag fick rida dressyrkolossen – det gigantiskt...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: sorbifolia
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp