Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Några tips för att vinna 1 equus i en tävling. Anmäl en häst med nära 0 färdigheter i tävlingar som har en mycket låg insats, det står i listan med tävlingar. Leta efter så hög svårighetsgrad som möjligt men viktigast är låg insats. Jag har för mig att hopptävlingarna har väldigt låga insatser, så kolla där först. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Gå in på en av spelarna med flest tjänstgöringsdagar, välj en av deras första uppfödningar - och voila! Där borde nån finnas som är född på rätt datum :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

Jaha nu har jag fått shagayarab i lotteriet - är inte ett dugg intresserad av den då jag till huvudsak sysslar med shettisar och sen tinkrar vid sidan om det.
Hur mycket kan jag få för den om jag säljer den?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Sådär nu har jag avlivat min gamla shettishingst Apple och skickat honom till himlen! Han har sina sista 4-5 år gått och bara samlat enstaka kronor åt mig så nu fick han avsluta med massor av lek och massor av tid på ängen så han fick för lite energi.
Så nu tar han inte mer plats hos mig och jag är ett pass rikare.
Känns faktiskt lite tomt då han var min första shettisavkomma som varit med i shettistoppen!

Men nu ska jag bluppa upp min fölhingst och sen har jag spanat in en annan hingst som är till salu! :)
Gammalt får göra plats för nytt!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*
Har lite SM-krafs jag vill bli av med om någon vill ha det!

Harmonipaket x 1

Guldäpple x 1

Krösus gåva x 1

Helios stråle x 6

Ev. mer saker men detta till att börja med!

Kom med bud :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Tar gärna en Helios stråle - vad vill du ha för den?
Nämn ett pris! :)

Även guldäpplet är intressant!
Samma där nämn ett pris.

Har tyvärr inga roliga SM-prylar själv och passen är också slut!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Om någon behöver en pandoras ask så bara hojta till!
Har 5 st och känner ingen användning av dom.
Har även 1 ungdomens vatten!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Tar gärna en Helios stråle - vad vill du ha för den?
Nämn ett pris! :)

Även guldäpplet är intressant!
Samma där nämn ett pris.

Har tyvärr inga roliga SM-prylar själv och passen är också slut!

För strålen kan jag ta Ungdomens vatten, visst hade du en sån du ville bli av med?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Låter ju perfekt! :)
Har föreslagit bytet nu! :)

Vad vill du ha för äpplet?
Kan nog ta och beställa nått pass så valfri sak från SM för ett pass alt. 6000 e?
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Sådärja, bytet genomfört :D

Guldäpplet kan jag ta en Blixt för, har lite hingstar som behöver bli ston...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Knapp

Någon som vill hjälpa mig med ett passköp? Reservera isf en pålle till dramatik för 470 000e :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Är det förresten någon som kan förklara för mig hur man får så hög prestige som möjligt på sitt ridcenters tävlningar? Får inte alls snurr på det...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Sådärja, bytet genomfört :D

Guldäpplet kan jag ta en Blixt för, har lite hingstar som behöver bli ston...

Jag har fixat ett pass nu men reservera en häst till mig för 500 e och 1 pass så köper jag den.
Så har du ett pass att lägga på vad du vill! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL

Om någon är intreserad att byta till sig (eller köpa för equus) något sm föremål så kontakta mig , har hur mycket sm föremål som jag ej har användning för just nu :) Jag heter Thrse på howrse (kan även skicka lista till dig på alla föremålen jag har)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp