Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag kan starta i de som går:)

Den som vill får väldigt gärna starta i mina tävlingar också, har urusel prestige, men sen ändrade jag väldigt nyligen också iofs. Everyway heter ridcentret:)

Galopp: 215 % i båda
Fälttävlan: 129,8 %
Hoppning: 198,9 %
Dressyr: 151,4 %

Men funderar på att ändra igen snart:p

Kan vi inte skriva här om vi vill ha hjälp med våra tävlingar, så kan vi hjälpa varandra lite?:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl*

Jag har skickat lotter till alla på min lista (listan här inne) men jag tar gärna emot lite lotter oxå :-)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Oops jag glömde kolla in här, gissar att det är för sent nu men tack! Hoppas att nån annan kan hjälpa till :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag kan, och behöver hjälp också med ett passköp :)
behöver dock bli av med 2 942 000 e :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

Är någon inne nu? Jag skulle behöva lite hjälp med att byta till mig Boreas utfall på bytesplatsen, jag har slut byten för veckan och det finns ett Boreas utfall ute för 50 000 equus (just nu). Skulle någon kunna vara så snäll och köpa det och sedan reservera det som gåva till mig, samt en häst för säg 60 000 equus? Eller mer om det behövs. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Är du fortfarande vaken så kan jag hjälpa dig.

*edit*
köpt och lagt ut det som gåva.
Och reserverat en häst :)
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

Folk är verkligen galna efter y-horn och nu har jag bytt 1 horn mot 2 Hera Pack och 1 mot 2 Harmony Pack...
Känns som bra byten om man räknar pass :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Det sägs vara lin på våren och vete på sommaren som ger mest equus om man säljer allt. Och så gäller det väl att hinna med två odlingsomgångar vete på sommaren.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp