Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Knapp

Finns det någon pålitlig här som skulle vilja hjälpa mig att vidarebefodra två armar till en annan spelare? Det gick inte att reservera dem som gåva eftersom vi redan gjort ett reserverat byte denna veckan och tydligen får man bara reservera en gång var 7:e dag:/

PM:a mig isf på howrse, dramatik där:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Knapp

Finns det någon pålitlig här som skulle vilja hjälpa mig att vidarebefodra två armar till en annan spelare? Det gick inte att reservera dem som gåva eftersom vi redan gjort ett reserverat byte denna veckan och tydligen får man bara reservera en gång var 7:e dag:/

PM:a mig isf på howrse, dramatik där:)

Fixat, så hjälp behövs inte längre:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

Folk är verkligen galna efter y-horn och nu har jag bytt 1 horn mot 2 Hera Pack och 1 mot 2 Harmony Pack...
Känns som bra byten om man räknar pass :D

Jag som var nöjd med tvåguldäpplen för ett horn. :p Får nog gå och klappa Xanthos och hoppas på att få nåt till horn före den 6:e..
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Betydligt bättre än om du öppnat hornen själv, trots promon som de kör nu. :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*halvt kl*

Är det vanligt att det inte är samma promo på svenska som på internationella? Jag vill ju försöka få ihop de där 12 Grane så jag kan få mig en palomino Sleipner, har ju bara några Grane kvar. Fast det är ju klart, sist fick jag ju inte en enda skattkista på *alldeles* för många y-horn så jag har ju inte så stora förhoppningar denna gång. Men prova måste jag ju. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Nja, det brukar vara samma saker som händer men det kommer till svenska versionen några dagar/en vecka senare. Så du kommer nog få chans att jaga fler Grane. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Tack, jag hoppades på det men det har ju gått några dagar nu så jag blev lite fundersam. Det där sabla ufo-eventet kom ju på en gång fastän jag trodde och hoppades att det skulle ta några dagar så jag skulle hinna vara med. Alltså när man kunde få fler pass när man köpte pass.

*kl*

Är det någon som har hästar som har mellan 166.2% och 332.5% i uthållighet? Då skulle ni gärna få leta upp min terrängtävling så den startar. Cavatina heter mitt center. :)
Tänkte sen ändra lite i tävlingen så att den förhoppningsvis startar av sig själv, lite lättare skulle nog vara bra tror jag.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ni som varit med om de där eventen där man blandar brygder kanske kan hjälpa mig lite. Jag har liksom fattat att man kan behöva horn från enhörningar och vingar/fjädrar från pegaser, men hur många på ett ungefär kan det gå åt till ett sånt event? Jag är lite nyfiken, för det kan ju bli hur dyrt som helst. :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag har fastnat på ett mål där jag ska använda en anteckningsbok? Men var är den??
Heter anso_76 på howrse om nån vill adda, spelar mest för skojs skull, har araber och fullblod,endast renrasiga vill jag ha, missar ibland men:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

det beror ju på vad, och hur många av dem du vill ha ;)
men om jag inte minns helt fel så tredubblas ingredienserna efter varje gång du gjort brygden.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Börjar det så med ett horn och ett par vingar i första? Det lär ju bli svårt att lyckas med mer än två brygder då gissar jag. :eek:

Så det gäller att köpa på sig enhörningar och pegaser redan nu då, eller? De lär ju inte bli billigare under eventet. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Fast man behöver endast enhörningar och pegasus för de mest dyraste/värdefulla grejerna. Annars har man hittat gratis andra saker till brygderna genom att bara logga in, vinna tävlingar osv. Har inte alltid behövt kapa vingar på någon pegasus :p

men du har rätt att det är inte billigt att hitta en pegasus då, tjänade stora pengar genom att sälja pegasus på direkta då ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Så det är en bra affär att köpa nu och sälja om det blir fler såna event. :D

Aha, då man kan göra vissa brygder utan att det blir dyrt. Det var ju bra! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Det vet jag inte, men jag var bara nyfiken då jag hörde att det behövs horn och vingar. Någon gång kommer de nog. :p

Vi har ju inte ens fått skattkistorna i y-horn ännu fastän de funnits ett tag på både int. och franska. :confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Det är väl så att de internationella sidorna sätts i första hand, men visst är det tråkigt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp