Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag hoppas att howrse-teamet läser igenom karma-tråden för jag har skrivit ner min idé där. Lite rörigt blev det men de borde fatta ändå. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Är här någon som tror de kommer nå upp till 2000 stjärnor i lotteriet? Jag har 392 än så länge, så känns ju inte som om det kommer gå:p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Med 728 stjärnor nu så hoppas jag att det är nåbart i alla fall. Högvinsterna och de andra bättre vinsterna gör sitt bästa för att undvika mig, men 2700 äpplen har jag fått i alla fall. :D
Nå, hoppet lever ännu. Det är många dagar kvar av lotteriet. Och helt utan vinster har jag ju inte varit trots allt. :)

Glömde ju det bästa, hela 8 filotes klapp har jag fått. :rofl:
Finns det något som är svårare att byta bort undrar jag. :crazy:
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Det var mycket info på en gång :eek:

men det verkar som man inte behöver speciella westernhästar ändå? (som typ quarter) utan det går lika bra med de raser med likvärdig erfarenhet som krävs för tävlingsmomentet.


nu är stora frågan.. ska man välja western eller inte till sitt ridcenter :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Spännande! :banana:

Men vad svårt när man måste välja en inriktning på centret och på hästarna, det går inte att tävla i både engelsk och western.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Fast det är ganska konstiga färdigheter som behövs till western - till nån gren var det uthållighet, dressyr och trav (tror jag) och vilka hästar har det? :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

inte en susning, har inte alls koll på alla raser :p
men kanske nya raser tillkommer senare.. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Men cutting verkar passar araberna med uthållighet, snabbhet och dressyr! Jag hoppas bara att mina samarbetspartners ser det. :)
Av de engelska finns det ju inte någon gren som passar mina araber så det är bra med fler grenar.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Om inte annat får man ta och börja med korsavel :P
vilket iof skulle vara rätt intressant...

har försökt hitta något annat att lägga min energi på, då min EH-avel har helt fasats ut för min del :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

På internationella finns det tydligen folk som har 5000-8000 i karma :eek:

Vem/vilka? *nyfiken i en strut* Har sett runt 600 som mest.

Jag var lite butter eftersom jag skulle få en till karma samma dag som förändringarna träder i kraft, med detta karmapoäng skulle jag dessutom få ett pass och det var ju ett minst sagt tråkigt sammanträffande. Men så kom det ett flygande +10 ufo så jag köpte 20 pass och fick den där sista karmapoängen och ett gratispass (eller 11). :D Nu ska min Amethyst skillas rejält! :banana:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ja det kommer bli mycket lättare att blupa. Bara det finns tävlingar alltså, risken finns att det kan vara lite si och så med den delen. Framförallt i början.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Hallåååå... Kan ni hjälpa mig tänka lite? Jag vann först 1 månaders Pegasuskonto tack varje stjärnorna.. Sedan dragningen efter så vann jag 1 månad till på lotterna. Då borde jag ju ha 2 månader. Men, när jag kollar på min passida så står det att min prenumeration går ut 1 mars, blir det inte fel? Det blir väl bara en månad eller? Jag är lite snurrig nu :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Vem/vilka? *nyfiken i en strut* Har sett runt 600 som mest.

Jag var lite butter eftersom jag skulle få en till karma samma dag som förändringarna träder i kraft, med detta karmapoäng skulle jag dessutom få ett pass och det var ju ett minst sagt tråkigt sammanträffande. Men så kom det ett flygande +10 ufo så jag köpte 20 pass och fick den där sista karmapoängen och ett gratispass (eller 11). :D Nu ska min Amethyst skillas rejält! :banana:

Jag vet inte, jag läste det i debatten som pågår runt det nya systemet att de fanns, det var någon som inte trodde det och flera som sa att jo, de fanns.

Men annars verkar 2-3000 vara helt normalt om man kollar rankingen.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

kände mig lite elak.. köpte mig en liten fransk travar-föl för lite experimenterande - såg efter att jag köpt den att den var redan korsad med en annan ras, så han åkte snabbt in i frizonen istället :o
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*
Men vad är det för mål man får nu då??
Håller just nu på med:

Nr. 93
Tävling: Vinn 1 Equus i en tävling
Belöning: 2000 equus


Nr. 96
Grupp: Ge ett äpple till en häst född den 06/10/2010
Belöning: 1 Helios stråle


Nr. 98
Equus: Nå en uppfödarreserv som slutar på 3333
Belöning: 10 åldrandepoäng



Det där med att vinna 1 e på tävling går inte så bra om man säger så... Och var hittar jag en häst född 20100610? Hade för mig att det gick och söka men hittar inte det nu?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp