Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

vad kan man sälja saker på svarta marknaden för? vad tycker ni att saker är värda?
detta är de saker jag har just nu och vad för pris skulle ni köpa dom sakerna för?


Diamant
Svart orkidé
Sjöhäst
Pandoras ask
Poseidons träns
Poseidons sadel
Guldsporrar
Hera-paket
Dafnes lagerkransar
Filosofens sten
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL

Har skickat ut en ny vända med gåvor. Jag har skickat till mysfilt, sleipner, nixehen, carand, lily84 och dramatik. Det har ju tillkommit lite nya grejer genom lotteriet så det som finns kvar nu är:

Poseidons hästskor
x 2

Apollos lyra
x 3

Sjöhäst
x 3

Guldsporrar
x 3

Diamant
x 2

Dafnes lagerkransar
x 1

Filotes klapp
x 1

Kronostimer
x 1

Pandoras ask
x 1

Poseidons sadel
Tillgänglig utrustning: x 1

Medusas blod
x 1
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

Någon som vet vilka förändringar som ska göras under dagen?

Fick lite hicka när jag såg att min Grand Prix-biljett var borta :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

erm.. någon annan som råkat ut för att ens Grand Prix biljett försvunnit? :confused:

skulle tävla med mina hästar, men hittade inte 'pokalen' bland mina tävlingar, sen när jag gick in på Grand Prix tävlingarna stod det att jag måste hitta biljetten i en av yhornen... :eek:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

heh, timing eller vad :p

konstigt att de inte sagt nåt om någon förändring, eller iaf meddelat så man slipper få världens hjärtattack... :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ja, det kunde de ha skrivit tydligt!

Dessutom har de tagit bort fontänen vilket också är surt för jag hade tänkt bluppa ett av mina ston nu på morgonen...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Är fontänen också borta? Det har jag inte hunnit märka. Har de gjort någon förändring då? Hittar inget om det:confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

nu är iaf GP:n tilbaks :p

Såg även förändringarna om karman som ska ske i februari, inte för att man hade nån direkt användning av karma poängen, känns lite tråkigt att förlora sina poäng dock :/
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag är faktiskt glad att de gör om karmasystemet, varför ska alla andra kunna se hur mycket pass jag har köpt? För det är ju ändå rätt lätt att räkna ut. Bättre då att kunna se vilka man ska passa sig för när man gör affärer.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

Jag har nån grand prix lott(?) bland mina vanliga köpta lotter? Var kom den från o vad e det för nåt?

O vad är denna fontän som det pratas om?

Haha va dum man känner sig ibland..:o
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Menar du den orange lotten med en pokal? I så fall är det en helt vanlig lott som du fått för att en av dina hästar har vunnit en vanlig tävling. Man kan få två sådana till varje dragning. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Går det inte längre att köpa några ÅP i butiken? Förr kunde man ju köpa max 5 om dagen...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag är faktiskt glad att de gör om karmasystemet, varför ska alla andra kunna se hur mycket pass jag har köpt? För det är ju ändå rätt lätt att räkna ut. Bättre då att kunna se vilka man ska passa sig för när man gör affärer.

jo det är ju sant, och som sagt, är inte direkt emot förändringen heller, på just den biten ;) men tycker ändå det är en liten indikation på att det är "seriösa" spelare (investerat pengar i spelet så vill man helst sköta sig för att inte förlora kontot ex) men, just my 2 cents :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Just det, du frågade om fontänen. Den får man tillgång till om man placerat sig topp 100 i veckorankingen för Grand Prix. Den är då istället för vattenkoppen, samma knapp. Fontänen ger mer moral och mer energi än vad vattenkoppen ger. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ja det har du rätt i förstås. Jag tänkte mest på mig själv och att jag inte vill att andra ska se hur slösaktig jag varit. :o

Howrse är det enda spelet jag lagt pengar på, har aldrig tidigare köpt datorspel eller någon typ av tv-spel heller.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 943
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp