Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Det kan fungera även om de flesta blir sura. Jag använde google translate och skrev i någon allmän tråd tror jag det var. Folk sökte iaf efter vänner där. Du fick en lott av mig :)

Hur har du fått Ow som vän? :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

minns inte :P
tror det var när man behövde skaffa vänner som jag klickade på flera moderatorer för såg att jag var vän med 2 moderatorer och Ow då :P
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

men alltså, varför envisas (okänt) folk med att aldrig, gud bevare mig, skicka en lott först? Om jag blir vän med någon (på vänförfrågningstråden) och den har fått alla lotter denna dragning, så kan jag ju inte ge... efteråt kommer jag ju inte alltid ihåg vilka eller att jag ska skicka :S Så ibland blir det aldrig något lottbyte alls -_-

Och sen.. om man skriver i vänförfrågningstråden att man letar efter nya vänner att byta lotter, och jag skickar iväg en förfrågan. Varför i hela friden avböjer du? :confused:

/rant
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Fast det är väl lite av just det du skriver som gör att de inte skickar trots att de har fullt - man kommer inte ihåg vilka som man skickat till och inte. Så de riskerar att ha skickat till dig men inte få någon själv.

Sen angående att en del raderar vänförfrågningen, förmodligen har de väl fullt och ibland kan jag önska att folk, som uppenbarligen inte är intresserade av biljett just då (jag brukar försöka skicka förfrågan inom ett par minuter efter att personen skrivit i tråden), ska avböja eftersom man bara kan skicka "10" (det verkar ju vara lite mer dock), så man kanske står med 3 möjliga biljetter men inte kan skicka fler förfrågningar bara för att en del varken accepterar eller avböjer.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Snyggve - kalaspinglan
Mirtai - mirtai
Fishli - Fishli
Nizhoni - Sleipner
hemlig - mysfilt
Nixehen - nixehen
HumleDumle - Humle
Ces - Siri1
vego96 - Miranion
sweep - sweep (svenska), sweep (uk), sweep (no), sniffinix (internationella
MikaTela - MikaTela
EnHumla- Internationella
Crossline - Crossline
videnlis - mummas
dramatik_87 - dramatik
andrea1 - sg99anli
Linta - Linta
0therwise - Otherwise
Maris_ - Maris
Carand- Carand
zassoo - zassoo
Congeria - Kentaur


Tror det fattas en massa bukare på min vänlista, så några av er kommer antagligen få en vänförfrågan så jag kan skicka lotter :)

Meh, kunde inte lägga till alla. Vilken dum regel :p
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

10 om dagen bara. Så jag brukar radera såna som jag lägger till bara för att få lotter, alltså icke-bukare. ;)
Då kommer man runt den regeln verkar det som.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Det här har jag vunnit:

Förpackning med 10 pass
1 x Harmonipaket
1 månader prenumeration på pegasuskonto
1 x Plutos pergament
3 x Diamant
700 x Äpple
1 x Skräddarsytt träns
1 x Skräddarsydd sadel
1 x Drake
2 x Fenix
3 x Filotes klapp
1 x Krösus gåva
1 x Svart orkidé
2 x Pandoras ask
9 x Åldrandepoäng
9 000 Equus
153 x stjärnor
34 lotter till nästa dragning

Mest glad är jag över de 10 passen! :banana:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl

Har accepterat alla vänförfrågningar och skickat lotter till alla på min vänlista :) Tack dramatik att du la till mig på listan :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

Haha, vad det kommer tiggarmail sedan folk kan se att jag vann pass :rofl:

Nyss en som ville att jag skulle köpa en häst av henne för 5 pass, jag fick välja vilken jag ville ;) Tackade nej och fick till svar att hon ju bara har tre pass kvar...

Och hur det är mitt problem?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Haha, en del är ju roliga. Folk bara tar för givet att man ska skänka till allt och alla, men man själv kanske också behöver passen? :grin:

Grattis iaf!!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Tack :)

Och även om jag inte behöver dem just nu så inte har jag lust att ge en okänd människa 5 pass för en skräphäst... :grin:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Kl*

Snyggve - kalaspinglan
Mirtai - mirtai
Fishli - Fishli
Nizhoni - Sleipner
hemlig - mysfilt
Nixehen - nixehen
HumleDumle - Humle
Ces - Siri1
vego96 - Miranion
sweep - sweep (svenska), sweep (uk), sweep (no), sniffinix (internationella
MikaTela - MikaTela
EnHumla- Internationella
Crossline - Crossline
videnlis - mummas
dramatik_87 - dramatik
andrea1 - sg99anli
Linta - Linta
0therwise - Otherwise
Maris_ - Maris
Carand- Carand
zassoo - zassoo
Congeria - Kentaur
Lily- Lily84
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*KL*

1 x 1 månader prenumeration på pegasuskonto
2 x Ows gratulationer
1 x Diamant
300 x Äpple
1 x Spöke
2 x Grip
1 x Filotes klapp
1 x Eolus vind
6 x Åldrandepoäng
1 800 Equus
37 x stjärnor
8 lotter till nästa dragning

haha, tack vare pegasuskontot har alla mina hästar fått en sjöhäst, även de skruttiga.. man måste ju passa på när det är gratis :P
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Pegasuskontot är inte alls dumt, jag tjänar helt klart in de 3 passen per månad tack vare byteshandeln :)

Och Ow's gratulationer måste ju vara fruktansvärt roligt att vinna :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ja fler än tio får man ju ihop om man raderar efterhand, men det går inte med 50 så det finns nån gräns i alla fall. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 115
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp