Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Snyggve - kalaspinglan
Mirtai - mirtai
Fishli - Fishli
Nizhoni - Sleipner
hemlig - mysfilt
Nixehen - nixehen
HumleDumle - Humle
Ces - Siri1
vego96 - Miranion
sweep - sweep (svenska), sweep (uk), sweep (no), sniffinix (internationella
MikaTela - MikaTela
EnHumla- Internationella
Crossline - Crossline
videnlis - mummas
dramatik_87 - dramatik
andrea1 - sg99anli
Linta - Linta
0therwise - Otherwise
Maris_ - Maris
Carand- Carand

Nu har jag lagt till en hel del av er här, nu ska det skickas lotter...=)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

När du bestämde ufo för din sida valde du ju sannolikhet för att ufot ska dyka upp för dina besökare. Max 5% chans tror jag det är. Och det går på antal sidvisningar, om det inte dyker upp ett ufo inom några sekunder så kommer det inte att komma något om du så väntar en timme, om man däremot laddar om sidan ökar chansen.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Herregud vad dum man är som fortsätter, på 28 försök har det blivit 2 enhörningsföl.:crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Kl

Om någon har skickat lotter till mig ber jag om ursäkt att jag inte har skickat tillbaka! Ska försöka skicka till alla på vänlistan men har bara mobilen att surfa på så det kanske tar en stund :p

Skulle någon vänlig själ förresten vilja lägga till mig på listan? Heter samma som på Buke! (litet z i början) :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ett tips från mig som hade 20 hornlösa betäckningar innan jag ens fick första hornet så jag klarade målet. Köp ett nytt sto!
Det första stoet jag köpte gav mig aldrig några horn, men direkt när jag sålde gav hon ett till den nya ägaren. Hon bara ville inte hjälpa mig. :p
Sedan gick det bättre med det nya stoet. Fast jag har slutat med enhörningarna nu, jag har varken tid eller råd med dem.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag har nio ston som jag för allt i världen inte vill byta ut, de är värda mer än jag kan få för dem tyvärr. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Men alla nio kan väl inte bråka? :eek:
Ja det är svårt att få vad de är värda tycker jag, folk ville inte betala alls verkar det som.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jo tydligen. De två jag fått sen jag återupptagit aveln kom första dagen (24:e) på åtta betäckningar. Jaja, jag kanske får full pott nästa gång... :angel:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Och just nu är det verkligen inflation på internationella. Hingstföl säljs för under 80k. Jag som lagt ca 150 AP (två ston har MA...) och gud vet hur mycket $ på betäckningsavgifter dessa tre dagar tycker det är på tok för lite. :cool:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Lägger till dig!:)

Snyggve - kalaspinglan
Mirtai - mirtai
Fishli - Fishli
Nizhoni - Sleipner
hemlig - mysfilt
Nixehen - nixehen
HumleDumle - Humle
Ces - Siri1
vego96 - Miranion
sweep - sweep (svenska), sweep (uk), sweep (no), sniffinix (internationella
MikaTela - MikaTela
EnHumla- Internationella
Crossline - Crossline
videnlis - mummas
dramatik_87 - dramatik
andrea1 - sg99anli
Linta - Linta
0therwise - Otherwise
Maris_ - Maris
Carand- Carand
zassoo - zassoo
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*knapplån*

Jag hatar dessa mål/uppdrag som kräver att man måste vara vän med andra för att klara av...
Har detta på norskan sidan nu "Miljø: Få en venn til å tilby deg en turnips" Ja men jag har inga vänner där och tycker inte att man ska behöva vara vän med folk för att spela.. och så får man inte heller lov att fråga i forumet (fast det gjorde jag ändå och fick till svar att man måste skriva på norska för att få skriva på forumet...)
*irriterad*
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

la till dig.. har redan fått hjälp dock.. svarade lite surt på svaret om att man måste skriva på norska men det funkade för fick 3 mail och 2 nya vänner på 2 min :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 116
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp