Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag såg att poseidonpaketet var taget men går det att få skramla ihop av skor, sadel och träns som du hade löst?

Jag har ett konto på den internationella även om jag inte är aktiv där, så där jag kan ge dig några sm-föremål som betalning. Har bla poseidons hästskor, artemis pil och två diamanter. Det är inte så mycket men ändå något. :)

Det där med guldäpplena fattade jag inte riktigt för jag hittar inga pegaser, men andra fina guldäpplen och snyggt silveräpple?
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Det som finns kvar nu:

Molntapp
x 7
Poseidons hästskor
x 3
Poseidons sadel
Tillgänglig utrustning: x 1
Sjöhäst
x 3
Guldsporrar
x 3
Apollos lyra
x 3
Filotes klapp
x 2
Svart orkidé
x 3
Eolus vind
x 3
Dafnes lagerkransar
x 2
Pandoras ask
x 2
Plutos pergament
x 1

4 pegas och en enhörning.

Det jag menade var att jag köpte pegasarna för att kunna sätta pegas-guldäpplen på dem för att samla pälsar. Hästarna i sig är knappast några kap utan de lämpar sig nog bäst i just det syftet, som tävlings- och avelsdjur är de rätt kassa allihop. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL

Haha, en 13 åring försökte lura mig :D Kändes skumt redan från början när hon erbjöd ett Nyxpaket mot en häst jag lagt ut för 1 pass och 1500 e :)
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Filotes klapp och en svart orkidé och en molntapp, om man får önska tre saker. Heter mysfilt på Howrse.
Vad är det för raser på dina hästar?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Det som finns kvar nu:

Molntapp
x 7
Poseidons hästskor
x 3
Poseidons sadel
Tillgänglig utrustning: x 1
Sjöhäst
x 3
Guldsporrar
x 3
Apollos lyra
x 3
Filotes klapp
x 2
Svart orkidé
x 3
Eolus vind
x 3
Dafnes lagerkransar
x 2
Pandoras ask
x 2
Plutos pergament
x 1

4 pegas och en enhörning.

Det jag menade var att jag köpte pegasarna för att kunna sätta pegas-guldäpplen på dem för att samla pälsar. Hästarna i sig är knappast några kap utan de lämpar sig nog bäst i just det syftet, som tävlings- och avelsdjur är de rätt kassa allihop. :)

Trist att du ska sluta!
Jag tar gärna hörningen o sen om det blir nåt annat över så tackar jag inte nej till det heller :D
Heter Lily84
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

jepp, fått förfrågan både på svenska och internationella. Båda blev rapporterade och de förlorade karma. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

är folk goa eller :crazy:

enda "konstiga" meddelande jag fått var någon som skrev "snälla svara!" i rubriken, och i meddelandet så blev jag informerad om att det fanns en tävling på en *annan* spelares sida. :grin:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Visst kan du önska många saker, tar bara lite längre tid innan du får allt. ;)

Jag löste ett pegasuskonto för jag kände att det skulle dröja till midsommar innan jag hinner få iväg allt annars. :p

Kvar nu:

Molntapp
x 3
Poseidons hästskor
x 3
Sjöhäst
x 3
Guldsporrar
x 3
Apollos lyra
x 3
Svart orkidé
x 1
Eolus vind
x 3
Dafnes lagerkransar
x 2
Filotes klapp
x 2
Pandoras ask
x 2
Plutos pergament
x 1

4 pegas (vilka raser det är vet jag inte, de finns under fliken pegaser till salu)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Om ingen annan vill ha pandoras och orkidé kan jag gärna ta emot dem, om inte min kvot är fylld ännu. ;)
Som sagt kan du få vad jag kan ge på internationella, dock har jag inget pegasuskonto där så det blir bara två saker i veckan. Men jag tror att jag har en morfeus där som du kan få om du vill. :)
Arabpegasen kan jag också ta om ingen annan vill ha den. Du får gärna ge till andra så jag inte gamar åt mig allt för det vill jag inte, tänkte om du inte blir av med den bara.
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Nä men först till kvarn gäller, annars kommer jag inte kunna hålla ordning på vem som ska ha vad. ;)

Tar gärna morfeus på int. Heter eyzgul där. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Tack! :)
Sleipner heter jag. En morfeus skickad på int. :)
Det jag har kvar (om du vill ha mer som ersättning) på int är:
Seahorse
x 3
Diamond
x 2
Black Orchid
x 1
Daphne's Laurels
x 1
Artemis' Arrow
x 1
Poseidon's Horseshoes
x 1

Jag spelar som sagt inte aktivt på internationella så jag behöver ju inte sakerna där.
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 117
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 410
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp