Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

De där guldäpplena är farliga! Spenderade just en halv förmögenhet på guldäpplehästar. :o
Har länge velat samla på dem men inte känt att jag haft råd, men idag kände jag mig slösaktig. Visserligen blev det bara 4 guldäpplen jag köpte, men jag har 11 sedan tidigare. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag blir jätteglad för lagerkransar och vindar! :)

Och köper gärna dina guldäppelpegaser!

Heter nixehen även där! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Nu har jag skickat ut veckans ranson, tror att det bara blev du kvar Nihexen som inte fått nåt alls (men pegaserna ligger reserverade till dig nu). Ni som vill ha olika saker får vänta lite på nästa grej. :p

Dramatik - du har fått moln och jag har noterat att du vill ha fler.
Carand - fanns en vind kvar till dig och pergamentet kommer sen.
Nihexen - ingen vind kvar tyvärr men två lagerkransar kommer nästa vecka!
Sputnik - du missade att acceptera gåvan så den ligger kvar än, det är ju ingen brådska men jag vill inte att du ska missa helios strålar! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Är måntro Ghost och Fuxen till salu? Fuxen var ju himla söt och extra roligt att du både fött upp och gjort pälsen. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

ja det visar sig, men föremålen finns säkert kvar ett tag. Har 7 dagar av tjänstgöring nu så.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Vanliga byten ligger kvar i tre dagar efter att man registrerat dem, jag vet inte om det är annorlunda med gåvor.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag har inte riktigt bestämt vad jag ska göra med de hästarna än. Men jag ska komma ihåg att du lämnat intresse. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Tack, det låter bra. :)
Jag såg på internationella att du samlar på guldäpplen så jag förstår att det är svårt att bestämma sig för att göra sig av med sådana. ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag tänker lägga ner mitt konto på internationella, hinner inte spela där också så har följande saker att ge bort:



Black Orchid
x 3

Golden Spurs
x 2

Philotes' Stroke
x 2

Daphne's Laurels
x 2

Poseidon's Saddle
Available equipment: x 1

Boreas's Lunge
x 1

Seahorse
x 1

Water of Youth
x 1

Artemis' Arrow
x 1

Diamond
x 1

Inte så mycket men vill ni ha något är det ju bättre att det kommer till användning :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Tråkigt att du ska sluta :(

Tar gärna Poseidon's Saddle, Boreas's Lunge eller W.O.Y :)

Köper gärna dina hästar med GA oxå ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Visst är det EnHumla du heter?

Har tre byten den här veckan men verkar inte kunna ge mer än en sak till dig/vecka. Har lagt ut sadeln, resten kommer väl så småningom... Lägger ut hästarna också :)
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Hallå!

Tyvärr har även jag tappat suget nästan helt för howrse. Loggar in någon gång ibland och kollar till mina hästar och mitt ridcenter, men inte mycket mer än så. Har lite föremål som jag därför inte behöver, så om någon är intresserad, hojta till! Ger bort dessa.


Filotes klapp
x 5
Dafnes lagerkransar
x 3
Plutos pergament
x 3
Molntapp
x 1
Guldsporrar
x 1
Boreas utfall
x 1
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Om det är på svenska tar jag gärna boreas utfall. Sleipner heter jag där. :)

Tråkigt att så många vill sluta. :cry:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Oj vad klantigt av mig, det glömde jag ju skriva. Ja det är på svenska howrse :) Absolut, fixar och lägger upp det som en gåva till dig!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 117
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 410
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp