Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

det blir bara värre mål.
inte nog med föllekandet utan nu ska jag placera mej på topp 3 10 ggr med
hästar jag HJÄLPT TII ATT FÖLA FRAM??
vad betyder det?? och topp 3 i vad ? nån som vet?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Är du säker på att hon slutade frivilligt då? har ju varit lite tveksamheter om tempot på hennes spelande
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ja tyvärr :/ Men vem vet, jag kanske får en nytändning och kommer tillbaka. Det vet man ju aldrig :) Är det du som är mummas på howrse? I sådana fall lägger jag upp lagerkransen till dig! Boreas utfall finns inte kvar.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Absolut, men vet inte om jag kan ge dig 2 st på en gång om jag ger som gåva? Eller måste man ta en i taget? Har bara 2 byten kvar nu denna vecka :eek: Och vad heter du på howrse? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Hästar som fötts under ditt namn :)
Och du ska komma på plats 1, 2 eller 3 i någon av de tävlingar som finns :) (hoppning, kapplöpning, dressyr fälttävlan)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

+Carand och Nixehen: Fixar det så snart jag har nya byten igen! :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Men så sjukt märkligt, hur orkar man göra så. Och alla pengar?? :S
Men ja då kan du ju fortsätta avla på lussar nu ju :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Svarar alla:

Jag tror det var frivilligt, eftersom h*n verkade veta om det innan. Blir man bortplockad så upptäcker man det genom att inte kunna logga in :p

Partnern är också borta nu. Så YES, back on track!! :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 117
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 410
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp