Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

tack för svaren!:laugh:
hur GP tränar man då??
men bra att veta att det bara är två som kan delta. är det fördel i att anmäla i veckans alla lopp då ?
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Du menar för Grand Prix? Googla efter Alwarions hemsida, hon har tips där för Grand Prix-träning. :)

Största skillnaden mot annan träning är att du måste ha ungdomens vatten och gå en lektion varje dag. Samt ha ett husdjur som ger färdigheter och leka för att få alla dessa färdigheter.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ja jag tänkte att du lika gärna kunde få det, de ligger ändå bara där och skräpar ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*KL*
Har varit väldigt oaktiv senaste tiden pga nya studier och jag vill verkligen be så mycket om ursäkt till alla dem som skickat snöbollar men inte fått någon tillbaka! De få gånger jag har varit inne har varit en så kort stund så har själv inte fått något att kasta iväg.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

Tack eyz! Du hjälpte mig dessutom att klarar målet om att byta till mig pandoras, även om det var en gåva. Som tack för det får du en diamant på internationella. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Haha vad lustigt! Jag funderade på om jag skulle skicka någon posiedonpryl som du också ville ha men jag tänkte att jag skeppar iväg så mycket som möjligt på en gång. Bra att de kom till dubbel nytta då! :D (och tack för diamanten)


KL
Min första tävling ger rosett nu. Det tog tid, svett och pass (men mindre pass än att köpa färdiga topphästar) men det var sååå värt det. :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ibland gäller det att ha tur! Jag fick målet idag, precis innan gåvan, så du hade bra tajming! :D

Jag funderade ett tag på att försöka få upp prestigen på tävlingarna men jag bestämde mig för att vänta tills mitt center har stadigare ekonomi. Det är så mycket jag behöver köpa in ännu att jag heller tar emot slantarna för nybörjartävlingarna. Eller får man något annat än bara prestige med så bra tävlingar?


Jag har ett Hera-paket på internationella om du vill byta mot pass på svenska. Hera går ju att byta mot morfeus om du hellre vill ha det. Eller vill du att jag försöker byta det innan? För att förtydliga, jag har inte morfeus där men tänkte på bytesplatsen. :)
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Hera brukar jag byta mot två guldäpplen så det blir bra som det är.:) Lägg upp en häst på svenska sidan så löser vi den biten direkt även om bytet på internationella får vänta en vecka.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Två guldäpplen, då blir det alltså två pass för hästen då, eller? Och jag lägger Hera som gåva till dig. Jag lägger ut en häst nästa vecka samtidigt om jag lägger upp gåvan.
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Du vill inte ha ett harmonipaket på internationella? Även om du inte vill ha det verkar det gå att byta mot en del saker på bytesplatsen. Kan gärna byta den mot pass på svenska?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 117
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 410
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp