Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Spöke helt enkelt ;)

Humelibumlan - jag lägger till det på listan. Tar ju en halv evighet att skicka över allt eftersom jag bara kan ge en gåva/spelare och vecka. Men den kommer!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL

Dags att börja spara pengar kanske? Finns Lotteri på Internationella nu, kommer väl till oss också :) och nu kan man köpa hur många lotter man vill, men till högre pris.. Så börja spara ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

kl*

Tack! :-)

Hur ökar man prestigen på stallbyggnaden och tävlingarna egentligen?? Ligger efter där när det gäller mitt ridcenter..
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

På bl.a. paragons hemsida står en ridcenterguide :) Där står precis hur man ska göra för att hamna topp-100 iaf.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

oj, hur mycket dyrare?

Lottpriset ökar 3 gånger för varje lott man köper.. Dock kostar det bara 100 att skicka lotter till vänner :) Och man kan bara få 5 lotter från vänner vid varje dragning.. Men jag ser fram emot lotter igen :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ja det blir det, jag köper max tre tänkte jag. Ger bort desto fler så jag kanske får tillbaka. Nu är kvoten fylld för denna dragning. Det var visst din också. ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Har skickat vänförfrågan. :)
Och lott.

Synd att det efteråt inte går att se vilka som gett lotter, är man inte inloggad innan dragningen missar man ju det och kan inte ge tillbaka. Eller ja, kan och kan, men man vet ju inte att man fått. ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

just det!

så..eh.. om någon skickat till mig och inte skickat tillbaks, poka på mig ;)
går igenom min bukelista iaf :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag går också igenom min bukelista, de jag vet om är bukefalister i alla fall. ;)
Ces visst var det du som var siri1, då har du fått en lott du också. Men min kvot är fylld igen så det är så svårt att ge mig en lott, så jag förstår att ni inte kan skicka någon. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 117
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp