Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Även jag är tillbaka lite halvt på banan iaf igen! :)

Jag har bara bukare på min vänlista! Skickat lott till alla som varit aktiva senaste 24 timmarna.
Har ni inte fått lott av mig och vill ha, bli vän och sen kan ni be mig om det bara! :)

Ny Howrse-lista
Snyggve - kalaspinglan
Mirtai - mirtai
Fishli - Fishli
Nizhoni - Sleipner
hemlig - mysfilt
Nixehen - nixehen
HumleDumle - Humle
Ces - Siri1
vego96 - Miranion
sweep - sweep (svenska), sweep (uk), sweep (no), sniffinix (internationella
MikaTela - MikaTela
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ny Howrse-lista
Snyggve - kalaspinglan
Mirtai - mirtai
Fishli - Fishli
Nizhoni - Sleipner
hemlig - mysfilt
Nixehen - nixehen
HumleDumle - Humle
Ces - Siri1
vego96 - Miranion
sweep - sweep (svenska), sweep (uk), sweep (no), sniffinix (internationella
MikaTela - MikaTela
EnHumla- Internationella
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ny Howrse-lista
Snyggve - kalaspinglan
Mirtai - mirtai
Fishli - Fishli
Nizhoni - Sleipner
hemlig - mysfilt
Nixehen - nixehen
HumleDumle - Humle
Ces - Siri1
vego96 - Miranion
sweep - sweep (svenska), sweep (uk), sweep (no), sniffinix (internationella
MikaTela - MikaTela
EnHumla- Internationella
Crossline - Crossline
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*kl*

Jag har också skickat till alla jag vet är bukefalister och en hel hög andra. :)


Det är verkligen irriterande att inte kunna se vilka som gett lotter till tidigare dragningar! Det borde ju bara en enkel sak för howrse att fixa, det är ju max fem personer per dragning så listan blir ju inte enorm på en gång.
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Du vill inte ha ett harmonipaket på internationella? Även om du inte vill ha det verkar det gå att byta mot en del saker på bytesplatsen. Kan gärna byta den mot pass på svenska?

Jag fick ett Harmonipaket i lotteriet på svenska, så vi kanske kan byta rakt av, låter det bra? :)


Och tack alla som skickat biljetter till mig! Jag som inte ens loggade in igår när lotteriet drog igång hade fyra mail om gåvor från lotteriet. :love: Ska skicka till alla jag har på listan så snart jag får tid (dvs efter releasen av nya pälsarna på internationella om drygt en halvtimme, hetsjakt i några minuter så kan man pusta ut sen :p)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ny Howrse-lista
Snyggve - kalaspinglan
Mirtai - mirtai
Fishli - Fishli
Nizhoni - Sleipner
hemlig - mysfilt
Nixehen - nixehen
HumleDumle - Humle
Ces - Siri1
vego96 - Miranion
sweep - sweep (svenska), sweep (uk), sweep (no), sniffinix (internationella
MikaTela - MikaTela
EnHumla- Internationella
Crossline - Crossline
videnlis-mummas (på svenska)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ny Howrse-lista

Snyggve - kalaspinglan
Mirtai - mirtai
Fishli - Fishli
Nizhoni - Sleipner
hemlig - mysfilt
Nixehen - nixehen
HumleDumle - Humle
Ces - Siri1
vego96 - Miranion
sweep - sweep (svenska), sweep (uk), sweep (no), sniffinix (internationella
MikaTela - MikaTela
EnHumla- Internationella
Crossline - Crossline
videnlis - mummas
dramatik_87 - dramatik
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Någon på svenska som vill ha Apollos lyra? Jag har en evig som jag fick i kort-eventet och har en hel hög som bara ligger. Använder dem dessutom aldrig så en lite onödig sak att ha evig tillgång till :crazy:
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Har skickat lotter till alla er här på bukelistan nu, och de jag inte är vän med har jag skickat vänförfrågningar till så att jag kan skicka lotter till er också:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL

Någon som vet vad man ska tänka på för att få ihop en så svår fälttävlansbana som möjligt? Jag vill upp mot 519% men når som högst ganska precis 500%, sen har jag utnyttjat alla 50 steg man får. :mad:

Jag har försökt att verkligen blanda hindertyperna, massor med svängar i backe (hjälper mest) men det gåååår inte!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*knapplån*

fick ett mail.
"hey i was wondering how much money would u be asking for if u were to sell ur DA??"

DA är det direkt auktion hon menar?
Och vad är en sån dära ny arab värd då? jag la ut den för 5000 + 2 pass
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

DA betyder på internationella servern "Diamond Apple", men fanns det någonsin Diamantäpplen på svenska sidan? Det var med den man kunde byta färg på hästen, göra olika mönster och tecken...
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

*KL*

Har börjat reda ut min vänlista lite, men har några kvar som står dom är från buke men jag vet inte vad dom heter här, så tänkte att jag skriver in lista på dom och så ser vi om ni kan hjälpa till att se vad dom heter här. :)

bure - ?
inkas - ?
zenyatta - ?
squarepants - ?
nevinx - ?
Jazz't - ?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 117
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Norrsken
  • Kirk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp