Stora Howrsetråden nr 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Tackar :D vad hette du? :p

föresten, någon som vet? "Lotteriet döljer även en överraskning från Centraleuropa för några riktigt tursamma vinnare!
Fler gåvor finns också att vinna!"
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Sleipner. Visst är det svårt att komma ihåg när det inte är samma som här. :D

Överraskningen är Shagya-arab. Ser ut precis som vanliga araben men men har bättre fördelning på färdigheterna. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL*
Jag sålde min Shagya-Arab - den blev såld på 3 minuter och jag fick 3 pass. Hade säkert fått fler om jag velat dock. ^^

Det där paketet med 10 pass skulle inte sitta fel!
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Wow! Vilket pris! :D

Tänk att folk kan bli så tokiga av en ny ras. Den har bättre förutsättningar än den vanliga araben, vilket är en fördel. Men det är mycket jobb innan den kan konkurrera.
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Folk blir alltid som galna när det kommer nya raser. Brukar vara världens hetsjakt i början innan nån enskild drar ifrån och sen tar över ledningen helt och hållet :grin: Och de nya araberna kommer ju som sagt inte ens att kunna konkurrera på bra länge.

Blev lite ledsen efter att ha skickat till alla på min vän-lista och sen insåg att några inte har vart inloggade på flera veckor :p
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

KL

Jag har en lista där 3 bukare väntar på lotter, :)

Är det inte dags för en ny bukelista, nu när några inte är aktiva längre?

Snyggve: jag körde en rensning efter snöbollskriget för jag fick inte tillbaka så många, då raderade jag alla som inte varit inne på 7 dagar :D
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Blir inget med det nu då. ;)

kl

Jag har skickat till de flesta på min vänlista utom Snyggve, Ces och Crossline, ni har fullt denna omgången, men det kommer. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Vad heter du på howrse?

Knapp

Om någon skickar eller har skickat lott till mig, så snälla skriv ett pm till mig, för annars har jag ingen aning om vem jag ska skicka tillbaka till:)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Jag hade fått en lott av någon till första dragningen (eller var det den kl 12 idag?) så jag har skickat tillbaka till alla på min vänlista.


Ny Howrse-lista
Snyggve - kalaspinglan
Mirtai - mirtai
Fishli - Fishli
Nizhoni - Sleipner
hemlig - mysfilt
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ny Howrse-lista
Snyggve - kalaspinglan
Mirtai - mirtai
Fishli - Fishli
Nizhoni - Sleipner
hemlig - mysfilt
Nixehen - nixehen
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ny Howrse-listaSnyggve - kalaspinglan
Mirtai - mirtai
Fishli - Fishli
Nizhoni - Sleipner
hemlig - mysfilt
Nixehen - nixehen
HumleDumle - Humle


Såg att jag fått ett gäng lotter. Skickar över till alla på min vännerlista. Om ni inte får av mig men har skickat - skrik till! :)
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ny Howrse-lista
Snyggve - kalaspinglan
Mirtai - mirtai
Fishli - Fishli
Nizhoni - Sleipner
hemlig - mysfilt
Nixehen - nixehen
HumleDumle - Humle
Ces - Siri1
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ny Howrse-lista
Snyggve - kalaspinglan
Mirtai - mirtai
Fishli - Fishli
Nizhoni - Sleipner
hemlig - mysfilt
Nixehen - nixehen
HumleDumle - Humle
Ces - Siri1
vego96 - Miranion

Jag stör mig på att man inte kan se vilka man skickat till, och vilka man fått lotter av. :mad:
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Man kan bara skicka en lott per dag, så man får gå igenom sin lista....jag vet, jag har försökt skicka till massa folk flera gånger....
Jag har dock fått en av dig och skickat tillbaka :)
 
Sv: Stora Howrsetråden nr 6

Ny Howrse-lista
Snyggve - kalaspinglan
Mirtai - mirtai
Fishli - Fishli
Nizhoni - Sleipner
hemlig - mysfilt
Nixehen - nixehen
HumleDumle - Humle
Ces - Siri1
vego96 - Miranion
sweep - sweep (svenska), sweep (uk), sweep (no), sniffinix (internationella)

slutade spela för jag tröttnade, gick bara in och halvskötte om centren (lyckades gå in en dag för sent så en massa boxar hann förstöras..)
Men nu är jag arbetslös igen och har lite tid över och har börjat spela igen :P
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 117
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig hit då jag vet att många här brukar kunna se bra lösningar på olika problem. Jag har insett att jag lider av stress...
2
Svar
26
· Visningar
2 409
Senast: Tassa
·
Övr. Hund Misstänker att det finns fler här som är aktiva på klubbar runt om i Sverige. Jag är nyfiken på era klubbar, vad ni testat, löst och...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Fruentimber
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp